کد خبر: ۶۲۴۴۰۸
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۵

درگیری مرگبار پلیس با متهم در دشتستان/ دو نفر کشته شدند

" با وجود تلاش های فراوان و خویشتنداری پلیس و مقام قضایی فرد گروگان گیر پس از ۱۰ ساعت محاصره، مذاکره و گفتگو به سمت نیروهای پلیس اقدام به شلیک مستقیم کرد. پس از شلیک صدها تیر از طرف متهم، در راستای حفظ آرامش و صیانت از جان سایر شهروندان نیروهای عمل کننده پلیس نیز اقدام به تیراندازی متقابل کردند. با کشته شدن گروگانگیر و گروگانش نیروهای پلیس وارد مخفیگاه وی شدند و بررسی های اولیه بر این فرض است که گروگانگیر پس از کشتن گروگانش اقدام به خودکشی کرده است."
آفتاب‌‌نیوز :

فرمانده انتظامی استان بوشهر از وقوع یک‌فقره گروگان‌گیری در دشتستان خبر داد. سردار خلیل واعظی امشب درباره این حادثه گفت: در اجرای حکم قضایی مبنی بر دستگیری یک شرورمسلح و متهم سابقه دار، پلیس مخفی‌گاه وی را در یکی از روستاهای شهرستان دشتستان شناسایی کرد. بامداد امروز یکشنبه تیم عملیاتی پلیس مخفیگاه متهم را محاصره و درخواست کرد خود را تسلیم کند.

واعظی ادامه داد: متهم که به سلاح گرم و مقدار زیادی مهمات مسلح بود تهدید کرد در صورتی که راه فرار باز نشود اقدام به تیراندازی خواهد کرد. با حضور فرمانده انتظامی شهرستان، مقام قضایی، روانشناس و مددکار اجتماعی پلیس در صحنه، عملیات روانی و گفتگو با متهم جدی‌تر دنبال شد. با پیشنهاد و اصرار مادر متهم مبنی بر اینکه دامادش بواسطه رابطه عاطفی که با فرزندش دارد ممکن است بتواند وی را تشویق به تسلیم کند داماد خانواده برای مذاکره و گفت‌وگو راهی مخفیگاه متهم شد.

درگیری مرگبار پلیس با متهم در دشتستان/ دو نفر کشته شدند

وی اظهار داشت: متاسفانه لحظاتی بعد داماد خانواده بوسیله متهم گروگان گرفته شد و تهدید کرد در صورتی که زمینه فرارش فراهم نشود خود و گروگانش را خواهد کشت. با وجود تلاش های فراوان و خویشتنداری پلیس و مقام قضایی فرد گروگان گیر پس از ۱۰ ساعت محاصره، مذاکره و گفتگو به سمت نیروهای پلیس اقدام به شلیک مستقیم کرد. پس از شلیک صدها تیر از طرف متهم، در راستای حفظ آرامش و صیانت از جان سایر شهروندان نیروهای عمل کننده پلیس نیز اقدام به تیراندازی متقابل کردند. با کشته شدن گروگانگیر و گروگانش نیروهای پلیس وارد مخفیگاه وی شدند و بررسی های اولیه بر این فرض است که گروگانگیر پس از کشتن گروگانش اقدام به خودکشی کرده است.

واعظی در ادامه افزود: تحقیقات درباره روشن شدن بخش آخر این ماجرا بوسیله متخصصان و کارشناسان ادامه دارد. از مخفی‌گاه متهم یک قبضه اسلحه کلاش، ۲۳۰ فشنگ جنگی و بالغ بر ۱۲۰ پوکه فشنگ شلیک شده از طرف متهم کشف شده است.

وی با تاکید بر قاطعیت پلیس در برخورد با عاملان جرایم خشن و تلاش برای ارتقا احساس امنیت شهروندان از مردمی که امروز بواسطه حرکت شرورانه این متهم دچار مشکلاتی شدند عذرخواهی کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین