کد خبر: ۶۲۴۴۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱

نماینده مجلس: آمار کشته ها و دستگیر شدگان اعلام شود

رئیس فراکسیون پاسخگوی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که نباید این فرصت را به دست بیگانگان داد تا با دادن اطلاعات غلط از طریق رسانه های معاند به مردم، اعتماد مردم را نسبت به مسئولان و نظام سلب کنند.
نماینده مجلس: آمار کشته ها و دستگیر شدگان اعلام شود
آفتاب‌‌نیوز :

علی بختیار با اشاره به ضرورت داشتن رفتار صادقانه با مردم بیان کرد: تمام مسئولان باید بدانند که مردم نامحرم نیستند. امروز اگر از اطلاع رسانی رسمی درباره تعداد کشته شدگان و افرادی که در نا آرامی های اخیر دستگیر شده اند، امتناع کنیم، رسانه های معاند اطلاعات غلط در اختیار مردم قرار می دهند.

وی در ادامه اظهار کرد: ما باید به این باور برسیم که با پنهان کاری امنیت جامعه بالا نمی رود بلکه باید با مردم صادقانه صحبت کرد و واقعیت ها را به مردم گفت. نباید این فرصت را به دست بیگانگان بدهیم تا با دادن اطلاعات غلط از طریق رسانه‌های معاند به مردم، اعتماد مردم را نسبت به مسئولان و نظام سلب کنند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس تصریح کرد: ما در هر زمینه ای نیاز به شفافیت داریم. حتی اگر در خصوص طرح اصلاح قیمت بنزین نیز با مردم صادقانه صحبت می کردیم دیگر شاهد این اتفاقات در کشور نبودیم. مردم ما در دوران جنگ تحمیلی و حتی در دوران تحریم ها پای نظام و انقلاب خود ایستاده اند. نباید اجازه دهیم اعتماد مردم نسبت به مسئولان خود سلب شود.

بختیار در ادامه تاکید کرد: مراجع رسمی باید آمار دقیق کشته شدگان و افرادی که در درگیری های اخیر دستگیر شده اند را به طور دقیق اعلام کنند تا دیگر رسانه های معاند این فرصت را پیدا نکنند با ارائه آمارهای غلط به فضاسازی بپردازند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
0
1
بشین تا اعلام شه!!!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین