کد خبر: ۶۲۴۵۵۲
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳

پیام روحانی به مناسبت روز جهانی معلولان

حسن روحانی، رئیس جمهور در پیامی با گرامیداشت روز جهانی معلولان با تاکید بر اینکه دولت تدبیر و امید از نخستین روزهای فعالیت خود اهتمام و حمایت همه جانبه از افراد دارای معلولیت را مورد توجه قرار داده است، تصریح کرد: دولت تدبیر و امید تلاش می‌کند تا با تأمین منابع اعتباری قانون حمایت از حقوق معلولان، بستر مناسبی را جهت عملی ساختن مفاد این قانون مهیا نماید.
آفتاب‌‌نیوز :

متن پیام رئیس جمهور به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دوازدهم آذرماه، روز جهانی افراد دارای معلولیت فرصتی است گران‌بها تا با نگاهی واقع‌بینانه و نقادانه، کارنامه خود را در فراگیرسازی خدمات و مهارت‌آموزی برای افراد دارای معلولیت مرور نماییم. دولت تدبیر و امید از نخستین روزهای فعالیت خود، حمایت همه جانبه از افراد دارای معلولیت و تلاش برای حل مشکلات این عزیزان را مورد توجه قرار داده است که ابلاغ مصوبه هیأت وزیران در امور معلولان و تلاش برای حل مشکلات این عزیزان از آن جمله است و ابلاغ مصوبه هیأت وزیران در امور معلولان و تلاش برای تصویب قانون حمایت از حقوق معلولان از بارزترین اقداماتی است که در این رابطه صورت گرفته است.

پیام روحانی به مناسبت روز جهانی معلولان

دولت تدبیر و امید تلاش می‌کند تا با تأمین منابع اعتباری قانون حمایت از حقوق معلولان بستر مناسبی را جهت عملی ساختن مفاد این قانون مهیا نماید.

تلاش‌های دولت در احیا حقوق معلولان، توانمندسازی و بهره‌گیری از توانمندی‌های آنان، تنها زمانی از اثربخشی لازم برخوردار خواهد بود که مورد حمایت سایر قوا و نهادها قرار گیرد. لذا از نمایندگان محترم خانه ملت و مسئولان محترم قوه قضائیه نیز انتظار می‌رود تا با نگاهی حمایت‌گرانه، فعالیت دولت و نهادهای مختلف در تحقق مفاد قوانین مرتبط با معلولان را مورد حمایت جدی خود قرار دهند و امکان اجرای سریع این قوانین را فراهم سازند تا در نتیجه این همگرایی ملی، تلفیق اجتماعی معلولان و رفع تبعیض‌های فراروی ایشان در سایه سار عدالت و فرهنگ اسلامی بیش از پیش فراهم شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین