کد خبر: ۶۲۴۵۷۰
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۱

فوت ۹ نفر بر اثر آنفلوانزا در کرمان

مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی کرمان از درگذشت ۹ فرد مبتلا به آنفلوانزا در استان کرمان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

مهدی شفیعی بعدازظهر دوشنبه در نشست خبری رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت با اصحاب رسانه در پاسخ به سوالی در خصوص آمار فوتی های مبتلا به آنفلوانزا در استان کرمان اظهار کرد: زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کرمان ۹ شهرستان است.

وی گفت: در استان کرمان ۹ نفر مبتلا به بیماری آنفلوانزا جان خود را از دست داده اند که از این تعداد هفت مورد مربوط به بیمارستان های سطح شهر کرمان است.

فوت ۹ نفر بر اثر آنفلوانزا در کرمان

شفیعی متذکر شد: در گذشت این افراد در بیمارستان های شهر کرمان دلیل بر این نیست که همه این افراد ساکن شهر کرمان بوده اند.

وی گفت: بیمارستان های بزرگی در شهر کرمان داریم که از جاهای مختلف مریض به این مراکز درمانی اعزام می شود یا بعضا برخی افراد به صورت سرپایی از شهرستان های کوچک به متخصصان سطح شهر کرمان مراجعه می کنند.

شفیعی گفت: برخی از این افراد گمان می کنند شاید بیمارستان های سطح شهر کرمان خدمات بیشتری می توانند ارائه کنند در صورتی که در زمینه درمان آنفلوانزا تمامی بیمارستان ها خدمات یکسانی ارائه می کنند.

وی گفت: بستری شدن این افراد در بیمارستان های شهر کرمان باعث می شود که آمار آنها جزو آمار شهرستان کرمان حساب شود.

مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی کرمان تصریح کرد: هر دو تا سه هفته یکبار کمیته ای تشکیل و آدرس و شهرستان های فوتی ها مشخص می شود و در آن زمان به تفکیک می توانیم بگوییم آمار مربوط به کدام شهرستان بوده است که به اینجا اعزام شده اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین