کد خبر: ۶۲۴۶۱۵
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰

بارش برف در ۵ گردنه قزوین

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین با اعلام اینکه شاهد بارش برف در گردنه‌ها و محورهای مواصلاتی استان قزوین هستیم، اعلام کرد: عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی در گردنه‌های برف‌گیر استان در حال انجام بوده و تردد در محورهای مواصلاتی استان برقرار است.
بارش برف در ۵ گردنه قزوین
آفتاب‌‌نیوز :

جواد حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین گفت: از روز گذشته شاهد بارش برف در گردنه آوج واقع در محور «قزوین - همدان»، گردنه کوهین در محور «قزوین-رشت»، گردنه‌های قسطین‌لار و بهرام‌آباد در محور «قزوین – الموت» و گردنه طالقان در محور «آبیک – طالقان» هستیم.

بنا بر اعلام روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین حق لطفی افزود: همچنین در این محورها به جهت کاهش دید افقی ضروری است کلیه رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه و پایبندی به نکات ایمنی از بروز حوادث خطرناک جاده‌ای جلوگیری کنند.

وی با اعلام اینکه کلیه اکیپ‌های راهداری استان در حال آماده‌باش هستند، خاطرنشان کرد: عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی در گردنه‌های برف‌گیر استان در حال انجام بوده و تردد در محورهای مواصلاتی استان برقرار است.

حق لطفی در پایان یادآور شد: شهروندان برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان از طریق تلفن گویای ۱۴۱ اطلاعات راه‌های استان و کشور را دریافت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین