کد خبر: ۶۲۴۷۲۶
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷

قیمت سکه، طلا و ارز در بازار

قیمت فروش دلار امروز با کاهش نسبت به روز گذشته همراه بود اما قیمت خرید این ارز ثابت ماند.
آفتاب‌‌نیوز :

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم در بازار امروز سه‌شنبه، چهار میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح جدید هم چهار میلیون و ۴۲۰ هزار تومان بود.

بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، همچنین قیمت نیم سکه دو میلیون و ۳۳۰ هزار تومان و قیمت ربع سکه هم یک میلیون و ۵۱۰ هزار تومان بود.

قیمت سکه، طلا و ارز در بازار

سکه یک گرمی هم ۸۹۰ هزار تومان فروخته می‌شد و طلای ۱۸ عیار هم به ۴۴۰ هزار و ۵۰۰ تومان رسید.

تازه‌ترین قیمت‌های ارز

بازار ارز که روز گذشته افزایش قیمت را تجربه کرده بود، امروز روند نزولی به خود گرفت و قیمت ارزهای مختلف در این بازار کاهش یافت.

بر همین اساس، قیمت خرید دلار در صرافی‌های مجاز بانکی نسبت به روز گذشته با کاهش ۵۰ تومانی همراه شد؛ به طوریکه قیمت خرید هر دلار ۱۲ هزار و ۴۰۰ تومان و قیمت فروش آن نیز ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان است. همچنین هر یورو در این صرافی‌ها ۱۳ هزار و ۶۰۰ تومان خریداری و ۱۳ هزار و ۷۰۰ تومان فروخته می‌شود که قیمت این ارز نیز ۵۰ تومان کاهش یافته است.

ارز مسافرتی نیز نسبت به روز گذشته با کاهش قیمت روبرو شد؛ به طوری‌که قیمت هر یوروی مسافرتی با احتساب کارمزد به حدود ۱۳ هزار و ۹۰۰ تومان می‌رسد. اما در بانک‌ها نیز قیمت خرید دلار و یورو کاهش داشت و هر دلار ۱۲ هزار و ۲۸۴ تومان و هر یورو ۱۳ هزار و ۵۳۲ تومان از مشتریان خریداری شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین