کد خبر: ۶۲۴۷۳
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۸۶ - ۱۲:۳۵

باهنر خودش را کنار کشید؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «غلامحسین امیری» قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین، در مورد حضور نداشتن «محمدرضا باهنر» دبیرکل این تشکل در مجمع عمومی جبهه پیروان خط امام و رهبری و همچنین قرار نگرفتن نام باهنر در جمع هیات شش نفره برای رسیدن اصولگرایان به وحدت اظهار داشت: جامعه اسلامی مهندسین در جریان کلیات هیات شش نفره هست و بود و نبود اعضای ما در این هیات هیچ تفاوتی نمی‌کند.

امیری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب افزود: آقای باهنر خودش برای عضویت در هیات شش نفره کاندیدا نشد وترجیح داد افراد دیگری این مسئولیت را به عهده بگیرند.

وی در پاسخ به اینکه «گفته می‌شود حضور نداشتن باهنر در هیات شش نفره به خاطر نزدیکی وی به دولت بوده است»،‌ تصریح کرد: «آقای باهنر هم به دولت نزدیک است و هم به اصولگرایان». وی تاکید کرد: باهنر متعلق به گروه خاصی نیست.

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین اضافه کرد: اعضای هیات شش نفره از دوستان ما هستند و ما کمال همکاری را با این هیات خواهیم داشت. 

امیری در پایان خاطرنشان کرد: عدم حضور اعضای جامعه اسلامی مهندسین در هیات شش نفره، نکته منفی محسوب نمی‌شود چرا که در چنین هیاتی مسلما افراد محدودی قرار می‌گیرند و نمی‌شود همه افراد و گروه‌ها حضور داشته باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین