کد خبر: ۶۲۴۷۹۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵

پژمان بازغی: از اینکه رای دادم به هیچ عنوان پشیمان نیستم

پژمان بازغی گفت: اعتراضات نباید به شکلی باشد تا رسانه‌های بیگانه از این اتفاقات سوء‌استفاده کنند و زندگی مردم دچار مشکل شود.
آفتاب‌‌نیوز :

پژمان بازغی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: پدر بنده رزمنده بوده و هشت سال سابقه حضور در جبهه را داشته است، من فکر می‌کنم تمام افرادی که به شکلی در دوران دفاع مقدس به جبهه‌ها رفته‌اند هدفشان استقلال و آزادی این مملکت بوده است.

بازیگر فیلم سینمایی «تیغ و ترمه» با اشاره به پست اینستاگرامی خود پیرامون این موضوع گفت: از نظر من شهدای بزرگواری همچون شهید همت و شهید باقری رفتند تا ما در کشور آرامش داشته باشیم، قرار نیست با یک اعتراض تا این حد دو قطبی عمل کنیم، من تک تابعیتی هستم و اعتقاد دارم مشکلات کشور باید در درون حل شود چراکه شهدا در دوران دفاع مقدس جان خود را از دست دادند تا ما امروز در آرامش و آسایش زندگی کنیم.


پژمان بازغی: از اینکه رای دادم به هیچ عنوان پشیمان نیستم

وی افزود: حرف من این است که اعتراض مردم کاملاً به جا بوده است و دولت باید به این اعتراضات پاسخگو باشد اما این اعتراضات نباید به شکلی باشد رسانه های بیگانه از این اتفاقات سو استفاده کنند و زندگی مردم دچار مشکل شود.

بازیگر فیلم سینمایی «دوئل» خاطرنشان کرد: من نه چپی هستم و نه راستی، هیچگاه سویه سیاسی نداشته و ندارم، من رای داده‌ام و از اینکه رای دادم به هیچ عنوان پشیمان نیستم چراکه به حرکت شهدای کشورم فکر می‌کنم که رفتند تا ما در این مملکت آرامش داشته باشیم. من در ایران زندگی می‌کنم و فرزندم در همین کشور رشد می‌کند، برای من مهاجرت کردن بسیار راحت است اما نیازی برای مهاجرت احساس نمی‌کنم و دوست دارم در همین کشور زندگی کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
7
2
احسنت و آفرین. من هم چون به مدد الله ایمان دارم که هیچگاه بندگان مخلصش را به حال خود وا نخواهد گذاشت و یاری شان خواهد فرمود، بنابراین هرگز از رایی که داده ام پشیمان نیستم زیرا به وظیفه ام عمل کرده ام.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
3
10
واسه شما پژمان خان بایدم پشیمونی نباشه. درآمد میلیاردی معاف از مالیات و پاسپورت فرزند متولد در بلاد کفر و اجرای برنامه های سفارشی صداوسیمای میلی با درآمد بالا .......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
3
5
مشخص شد برای چی معاف از مالیات شدید .
ایرانی
|
Germany
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
0
5
آفتاب نیوز به کاربر سایتت احترام بگذار و نظرات رو حذف و سانسور نکن شما هم که طریقه "میلی" رو پیش گرفتین. همین حذف و سانسور کردنها مردم رو در این سالها به خبر گذاریهای خارجی و خارج از ایران مایل، ناچار و علاقمند کرده. متاسفم.
محفوظ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
0
0
اقا پژمان شما خیلی خوبید ومن قبولتون دارم ولی داداش ارامش واسایشی که شما ازش دم میزنین اگه منم داشتم اینکه میگی راحت میتونی مهاجرت کنی چون مهاجرت پول میخواد خب ماهم شاید میتونستیم ما عاشق کشورمونیم با دارا وندار بودمونیم میسازیم ای کاش ربع درامد شما رو ماهم داشتیم والا دیگه اینقد دردوغم نداشتیم عید نزدیکه وخدا میدونه چقد مردم کشورم توانایی هیچ چیزی ندارن خدا چقد سخته
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین