کد خبر: ۶۲۴۹۱۵
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴

دستگیری ۳ نفر در محله نیرو هوایی بخاطر اعتراضات بنزینی

رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری ۳ تن از عاملان ناآرامی‌های اخیر در خیابان پنجم و فلکه‌های اول و دوم نیرو هوایی خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ یعقوب‌علی رجبیان با اعلام این خبر، اظهار داشت: روز دوم نا آرامی‌های اخیر، خبری مبنی بر تخریب اموال عمومی و انسداد معابر عمومی در خیابان پنجم و فلکه‌های اول و دوم نیرو هوایی توسط راننده و ۲سرنشین یک دستگاه خودرو ۲۰۶ دریافت کردیم.

وی با اشاره به اینکه با حضور ماموران در محل راننده خودرو و سرنشینان وی از محل گریخته بودند، بیان داشت: ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی موفق شدند با پایش اطلاعاتی و بررسی‌های میدانی مالک خودرو و محل سکونت وی را شناسایی کنند.

دستگیری ۳ نفر در محله نیرو هوایی بخاطر اعتراضات بنزینی

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت، ادامه داد: با دستور قضائی مالک خودرو پژو ۲۰۶ یازدهم آذرماه دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس امنیت عمومی انتقال یافت.

رجبیان گفت: متهم در اظهارات خود به شرکت در تجمع اعتراضی روز دوم اغتشاشات در محله نیرو هوایی، تخریب تابلوهای راهنمایی و رانندگی، ایجاد بلوا و آشوب و برهم زدن نظم و امنیت عمومی در این محل با همکاری سایر همدستانش اعتراف کرد.

وی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی، مخفیگاه همدستان راننده خودرو در حوالی خیابان پیروزی شناسایی و صبح امروز هر دو متهم در ۲عملیات مستقل دستگیر و به پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی منتقل شدند.

به گزارش سایت پلیس، این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: با تکمیل تحقیقات پلیسی هر دو متهم تحویل مرجع قضائی قرار خواهند گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین