کد خبر: ۶۲۴۹۲۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹

درباره پایانه اتوبوسرانی غرب (ترمینال غرب) چه می‌دانید؟

ترمینال اتوبوسرانی غرب تهران یکی از بزرگترین ترمینال‌های کشور است. بیشترین حمل و نقل به غرب کشور در این ترمینال انجام می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :

تهران به عنوان پایتخت ایران و یکی از بزرگترین شهر‌های ایران دارای تردد زیادی است که باعث می‌شود ترمینال‌های زیادی داشته باشد. ترمینال اتوبوسرانی غرب تهران یکی از بزرگترین ترمینال‌های کشور است. بیشترین حمل و نقل به غرب کشور در این ترمینال انجام می‌شود.

ترمینال تهران غرب در سال ۱۳۷۴ در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار افتتاح شد. این ترمینال در ضلع شمال غربی میدان آزادی واقع شده است و نام دیگر آن ترمینال آزادی است. برای خرید بلیط اتوبوس ترمینال غرب می‌توانید به سایت آن مراجعه کنید و اقدام به خرید کنید.

درباره پایانه غرب اتوبوسرانی (ترمینال غرب) چه می‌دانید؟

پایانه اتوبوسرانی غرب تهران

پایانه غرب اتوبوسرانی تهران در غرب تهران واقع شده است و محل دقیق آن در بخش شمال غربی میدان آزادی است که یکی از ترمینال‌های بزرگ تهران است و تعداد تعاونی‌های زیادی در آن وجود دارد که شامل ۲۹ تعاونی می‌شود. این تعاونی‌ها در ترمینال غرب یکی از نمایندگی‌هایشان است و به تعدادی از شهر‌ها اتوبوس دارند که هر روزه سفر‌های آن انجام می‌شود. البته این تعداد اتوبوس‌ها بیشتر شامل شهر‌های غربی ایران می‌شوند.

راه‌های رسیدن به پایانه اتوبوسرانی غرب به طور مختلف و بسیار سهل الوصول است چراکه هم از طریق مترو، بی ار تی، تاکسی و ماشین شخصی قابلیت دسترسی دارد و در فاصله زمانی کمی می‌توانید به آن برسید و سفرتان را به انجام برسید. خرید بلیط اتوبوس ترمینال غرب در علی بابا بسیار آسان است و می‌توانید از این طریق بلیط بخرید.

شهر‌هایی که از این ترمنیال اتوبوس دارند شامل اردبیل، تبریز، ارومیه، کرمانشاه، رشت، رامسر، همدان، یزد، مشهد، شیراز، سنندج، ایلام، استانبول، اربیل عراق، باکو، ایروان، ماکو و ... شهر‌های داخلی و خارجی هستند و از طریق خرید بلیط اتوبوس ترمینال غرب می‌توانید با این شهر‌ها سفر خود را به انجام برسانید.

مدت‌زمان سفر از تهران به اهواز با اتوبوس چقدر است؟

از امکانات پایانه غرب اتوبوسرانی که نام دیگر آن ترمینال آزادی است می‌توان به پارکینگ، اورژانس، درمانگاه، فروشگاه، مسجد، رستوران و اتاق استراحت و دیگر امکانات است. این امکانات رفاهی در این پایانه وجود دارد که اگر سفر شما به تاخیر افتاد بتوانید از آن استفاده کنید.

فقط تصور کنید، شما در حال برنامه ریزی سفر با اتوبوس بین شهری از پایانه غرب اتوبوسرانی به دیگر نقاط ایران هستید. اما چگونه ارزانترین خط اتوبوس را برای این سفر پیدا می‌کنید و بهترین کیفیت اتوبوس بین‌المللی از نظر کیفیت خدمات کدام است؟ وب سایت‌های فراوانی هستند که اتوبوس‌های مختلفی را به شما پیشنهاد می‌دهد که می‌توانید کیفیت و قیمت را با هم مقایسه کنید.

درباره پایانه اتوبوسرانی غرب (ترمینال غرب) چه می‌دانید؟

سفر از ترمینال غرب و استفاده از اتوبوس اقتصادی و دوستدار محیط زیست است

در ترمینال غرب حمل و نقل بین شهری که توسط تعاونی‌های مختلف انجام می‌شود و بسیار مقرون به صرفه است. براساس کمیسیون حمل و نقل، سفر با اتوبوس مزیت‌های فراوانی دارد که قیمت و کیفیت آن بسیاری از اوقات قابل رقابت و ارجحیت نسبت به دیگر انواع حمل و نقل است. سفر با اتوبوس در مسافت طولانی نه تنها یک جایگزین ارزان قیمت به جای اتومبیل شخصیتان است، بلکه علاوه بر آن سازگار با محیط زیست است: از نظر کیلومتر مسافری اندازه گیری و تنظیم شده، اتوبوس بین شهری کمترین میزان انتشار CO۲ را نسبت به سایر وسایل حمل و نقل تولید می‌کند. اتوبوس بین شهری شما را قادر می‌سازد تا با ارزانترین قیمت در سراسر ایران به سفر بپردازید. برای مسافرانی که می‌خواهند راحتی، محیط دور از آلودگی، ایمنی و بودجه مناسب را در یک سفر ترکیب کنند مناسب است.

مسافت تهران تا ایروان با اتوبوس و نکاتی که باید بدانید!

درباره پایانه اتوبوسرانی غرب (ترمینال غرب) چه می‌دانید؟

در حال حاضر تعداد زیادی از شرکت‌های اتوبوسرانی در پایانه غرب اتوبوسرانی وجود دارند که برای مسافرت‌های مختلف به نفع مشتریان است. به همین دلیل مقایسه قیمت اتوبوس با دیگر وسایل نقلیه برای دستیابی به بهترین قیمت بلیط کاملاً معقول است. اگر دوست دارید بلیط اتوبوس مسافت طولانی را رزرو کنید، شما نه تنها انتخاب چندین روش پرداخت، بلکه مجموعه گسترده‌ای از ارائه دهندگان اتوبوس و تعاونی‌های مختلف در ترمینال غرب را نیز در اختیار دارید. این موارد شامل انواع سایت‌ها است که به شما بلیط‌های اتوبوس مختلف را ارائه می‌دهد و امکان انتخاب نوع قیمت و بلیط را همراه با فیلترهایش برای شما به وجود می‌آورد. استفاده از این سایت‌ها سفر با اتوبوس کم هزینه، مقایسه کرایه‌ها، زمان و بلیط را برای شما فراهم می‌کند. خرید بلیط اتوبوس علی بابا به شما این امکان را می‌دهد که به مقایسه در این زمینه بپردازید.

مزایای استفاده از اتوبوس‌های بین شهری واضح است: هیچ شیوه حمل و نقل دیگری به شما اجازه نمی‌دهد تا به بسیاری از مناطق با هزینه کم سفر کنید و لذت ببرید و علاوه بر آن هنوز پول زیادی برای خرید غذا‌های محلی و چند سوغات باقی مانده باشد!

برای بهره‌مندی از این مزایا، شما می‌توانید از پورتال مقایسه قیمت اتوبوس در سایت ترمینال غرب برای مسافت‌های مختلف استفاده کنید. شما تمام اتوبوس‌های بین شهری را به ویژه شهر‌های غربی را در این ترمینال پیدا می‌کنید، بعلاوه شما قادر هستید اتوبوس‌های بین شهری را از نظر قیمت و راحتی مقایسه کنید و علاوه بر آن سود ببرید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
0
0
دلال بازی مسافر، توهین وزور گویی مامورین شهرداری ترمینال به رانندگان ناوگان زحمت کش حمل ونقل ، اخذ هزینه غیر متعارف وغیر قانونی پارگینک سواری ، وجود افراد معتاد به عنوان دلال مسافر وعدم برخورد با مسافرگیری اتوبوسهای دور میدان آزادی و۰۰۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
0
1
ظاهرا تهیه این گزارش ناقص وبی محتوا صرفا جهت تبلیغ سایت خرید بلیط علی بابا بوده وبس !
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین