کد خبر: ۶۲۴۹۳۲
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۱

تصادف مرگبار در نیشابور/ ۳ نفر کشته شدند

معاون مدیرعامل و رئیس جمعیت هلال‌احمر نیشابور گفت: براثر انحراف یک دستگاه خودرو تیبا و برخورد آن با تابلوی تبلیغاتی حاشیه جاده سه نفر کشته و دو نفر مصدوم شدند.
آفتاب‌‌نیوز :

اسماعیل شاه‌بیکی عنوان کرد: در پی این حادثه که امروز در کیلومتر 50 جاده نیشابور - مشهد روی داد، به علت شدت حادثه بلافاصله پس از اعلام خودروی ویژه نجات هلال‌احمر از پایگاه امام رضا(ع) که در 5 کیلومتری محل حادثه قرار داشت اعزام و عملیات رهاسازی مصدومان و کشته شدگان انجام شد.

وی ادامه داد: با توجه به شدت حادثه که روبه‌روی روستای علی‎آباد به وقوع پیوسته بود، عملیات رهاسازی حدود 45 تا یک ساعت به طول انجامید.

تصادف مرگبار در نیشابور/ 3 نفر کشته شدند

شاه‌بیکی بیان کرد: کشته شدگان یک خانم میانسال، دو آقای 30 ساله و 65 ساله بودند که یکی از این افراد نیز راننده خودرو بوده است که در صحنه حادثه فوت کردند؛ در این حادثه همچنین دو نفر مصدوم شدند.

معاون مدیرعامل و رئیس جمعیت هلال‌احمر نیشابور افزود: این افراد از شهر قم بودند و این اتفاق ناگوار براساس آنچه اعلام شده، به دلیل خواب آلودگی راننده رخ داده است.

وی از رانندگان خواست؛ ضمن رعایت قوانین و مقررات در صورت احساس خستگی از ادامه رانندگی خودداری کنند.

در همین خصوص رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور نیز به ایسنا گفت: بعد از عملیات رهاسازی توسط هلال‌احمر جنازه‎ها و مصدومان به ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ که به محل اعزام شده بودند، تحویل داده شدند.

قاسم مشارموحد ادامه داد: مصدومان این حادثه پس از اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان ۲۲ بهمن نیشابور منتقل شدند.

وی اظهار کرد: حال یکی از مصدومان بسیار وخیم اعلام شده و به ای.سی .یو انتقال داده شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین