کد خبر: ۶۲۴۹۷۳
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۹

نرخ دلار در بودجه سال آینده چقدر است؟

برخی صحبت‌های درگوشی حاکی از آن است که نرخ دلار در بودجه سال آینده ۸ هزار تومان تعیین شده است، برخی نیز از دلار ۱۱ هزار تومانی در بودجه می‌گویند.
آفتاب‌‌نیوز :

تعیین نرخ دلار در بودجه از اهمیت ویژه‌ای در هر سال برخوردار است، چراکه مبنای تبدیل درآمد نفتی به ریال بوده و از سوی دیگر، با توجه به شرایط ارزی کشور در مورد تامین ارز واردات مورد توجه است.

برای امسال دولت نرخ میانگین موزون ۵۴۰۰ تومان را برای دلار در بودجه تعیین کرد؛ به طوری که کالاهای اساسی و دارو نرخ ۴۲۰۰ تومان دریافت می‌کردند و سایر کالاها با نرخ بازار نیما تامین ارز شدند.

نرخ دلار در بودجه سال آینده چقدر است؟

در این میان، برخی صحبت‌های درگوشی حاکی از آن است که نرخ دلار در بودجه سال آینده ۸ هزار تومان تعیین شده است، برخی نیز از دلار ۱۱ هزار تومانی در بودجه می‌گویند.

درباره دلار ۸ هزار تومانی هنوز هیچ‌یک از مقامات دولتی واکنش نشان نداده‌اند، اما عبدالناصر همتی، رییس‌کل بانک مرکزی، اخبار منتشره درباره تعیین نرخ ۱۱ هزار تومان برای دلار در لایحه بودجه ۹۹ را رد کرده است. به گفته وی، نظر دولت بر تداوم تعیین نرخ ۴۲۰۰ تومان برای دلار در بودجه سال ۹۹ است و بنای تغییر نرخ ارز کالاهای اساسی را ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین