کد خبر: ۶۲۵۰۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸

دسیسه سیاه دایی ۱۲ ساله برای دختر ۴ ساله!

پسر ۱۲ ساله‌ای که به دختر ۴ ساله‌ای رحم نکرده بود کسی جز دایی اش نبود. این پسر نوجوان در یک گاوداری دختر ۴ ساله خواهرش را قربانی اقدام سیاه خود کرد. دایی ناخلف، دیروز در دادگاه حاضر شد تا به سوال قضات پاسخ دهد. پسرنوجوان در حالی روانه کانون اصلاح و تربیت شد که قربانی کوچولوی این جنایت همچنان در بیمارستان بستری است.
آفتاب‌‌نیوز :

هفته گذشته پیکر نیمه جان یک دختر چهار ساله به نام لیدا به بیمارستانی در ورامین منتقل شد. پزشکان پس از معاینه این دختر متوجه شدند وی به طرز وحشیانه‌ای تحت آزار قرار گرفته است. دختر ۴ ساله تحت عمل جراحی قرار گرفت و پزشکان ماجرای کودک آزاری را به پلیس اعلام کردند.

بدین ترتیب مادر وی لب به بیان حقیقت گشود و گفت: برادر ۱۲ ساله ام به نام عزیز دخترم را آزار داده است. این زن در تشریح جزئیات ماجرا گفت: من و شوهرم چند سال قبل از افغانستان به ایران آمدیم و در یک گاوداری در ورامین ساکن شدیم. دو ماه بود که برادر ۱۲ ساله ام از افغانستان به ایران آمده بود تا کار مناسبی پیدا کند. به همین دلیل من و شوهرم تصمیم گرفتیم تا زمانی که برادرم کاری پیدا نکرده پیش ما ساکن شود.

دسیسه سیاه دایی ۱۲ ساله برای دختر ۴ ساله!

از صبح من و شوهرم برای کار به گاو داری رفته بودیم. دخترم و برادرم مشغول بازی بودند که گریه‌های بی امان دخترم را شنیدیم. وقتی بالای سر او رفتیم شوکه و متوجه شدیم برادرم او را آزار داده است.

با این شکایت، پسر ۱۲ ساله بازداشت شد. وی دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران حاضر شد تا به سوالات قضات پاسخ دهد. با پایان جلسه غیر علنی تحقیق، پسر نوجوان با قرار ۵۰ میلیون تومانی روانه کانون اصلاح و تربیت شد و قرار است پس از ترخیص قربانی این جنایت از بیمارستان و ارسال نظر کارشناسان پزشکی قانونی به دادگاه، وی محاکمه شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۵
1
1
متأسفانه ، نتیجه فقر فرهنگی + محیط رشد آلوده ای که با انواع و اقسام بمباران جنسی چه در تلویزیون چه در سینما و چه در پیاده رو های خیابان منجر به بلوغ زودرس در پسران می شود. آن وقت میگویند چرا به روسری دختران و یا نوع پوشش آنها گیر میدهید!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین