کد خبر: ۶۲۵۰۰۹
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴

ترکیب استقلال مقابل شهرخودرو اعلام شد

یازده مرد اصلی استقلال در مصاف حساس امروز با شهرخودرو با همان چیدمان و تاکتیک هفته های گذشته مشخص شدند.
آفتاب‌‌نیوز :

آندره آ استراماچونی برای بازی شش امتیازی امروز با شهرخودرو که اهمیت بسیار بالایی در صدر جدول دارد با همان تاکتیک و چیدمان هفته های گذشته شاگردانش را به میدان فرستاد.

برای بازی امروز سیدحسین حسینی همچنان مرد شماره یک استقلال است. در غیاب سیاوش یزدانی مصدوم زمینه برای بازگشت محمد دانشگر به ترکیب فراهم شد تا در کنار روزبه چشمی و عارف غلامی مثلث تدافعی استقلال را تشکیل بدهند. وریا غفوری کاپیتان تیم در بک راست و هروه میلیچ کروات هم در بک چپ بازی خواهند کرد.

ترکیب استقلال مقابل شهرخودرو اعلام شد

علی کریمی در کنار مسعود ریگی که مقابل تیم سابق خود انگیزه های زیادی دارد در مرکز زمین و پشت سر فرشید اسماعیلی حضور خواهند داشت تا مثلث میانه میدان استقلال نیز به مانند هفته های گذشته با این سه بازیکن آماده و سرحال تشکیل شود.

در خط حمله دیاباته با تلاش کادرپزشکی به بازی امروز رسید تا استراماچونی با زوج مرگبار این روزهای استقلال در اندیشه فتح شهرخودرو و رسیدن به صدر جدول باشد. مسلما زوج قائدی و دیاباته امروز می تواند صحنه های جالبی در تقابل با دروازه بان و مدافعان حریف داشته باشد.

به این ترتیب استقلال در بازی با شهرخودرو با این ترکیب به میدان می رود؛

"سیدحسین حسینی؛ روزبه چشمی، محمد دانشگر، عارف غلامی، وریا غفوری، هروه میلیچ؛ علی کریمی، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی؛ مهدی قائدی، شیخ دیاباته".

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین