کد خبر: ۶۲۵۰۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰

داماد رییس‌جمهور هم نامزد انتخابات مجلس شد+عکس

پنجمین روز ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح در مرکز حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو در محل فرمانداری تبریز آغاز شده و حضور چهره های شاخص امروز پررنگ تر است.
آفتاب‌‌نیوز :

کامبیر مهدی‌زاده متولد ۶۴، کارشناسی ارشد زمین شناسی و دانشجوی دکتری است که ساعت ۹:۴۵ به همراه همسر و جمعی از همراهانش وارد فرمانداری تبریز شد. او متولد شهرستان اهر آذربایجان شرقی و ساکن تهران است که از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو قصد کاندیداتوری دارد.

مهدی‌زاده فرساد در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که آیا به پشتوانه داماد رییس جمهور بودن کاندیدا می‌شوید؟ گفت: خود رییس جمهور محترم نیز به پشتوانه مردم پیروز شدند و بنده نیز به پشتوانه مردم و جوانان در انتخابات شرکت می‌کنم. جوانان خط شکن و آنتی فساد هستند، به همین جهت وارد این میدان شده‌ام.

داماد رییس‌جمهور هم نامزد انتخابات مجلس شد+عکس

وی تاکید کرد: قبل از اینکه داماد شخصیت خاصی باشم، فرزند آذربایجان هستم و افتخار می کنم.

وی در پاسخ به این‌که عملکرد نمایندگان فعلی را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: عملکرد نمایندگان را مردم باید قضاوت کنند. به مجلسی کارآمد نیاز داریم که طرح و لایحه بدهد و با برنامه‌ریزی راهبردی به سمت جوانگرایی حرکت کند.

این داوطلب شرکت در انتخابات در مورد هزبنه‌های تبلیغاتی‌اش خاطرنشان کرد: هنوز زمان تبلیغات شروع نشده که هزینه‌ای هم لحاظ شود، انشاءالله بعد از شروع تبلیغات اعلام خواهم کرد.

وی در پاسخ به این‌که آیا رییس جمهوری از کاندیدا شدن دامادش مطلع است؟ گفت: بله، به عنوان یک فرزند از پدر کسب اجازه کرده و در انتخابات شرکت کرده ام.

داماد رییس‌جمهور هم نامزد انتخابات مجلس شد+عکس

وی افزود: بنده با پتانسیل و قابلیت های خود وارد این عرصه شدم تا در خدمت جامعه باشم، آذربایجان شرقی نیز استانی جوان است. در تاریخ مبارزات آذربایجان نیز جوانان بسیار و شیرزنانی چون زینب پاشا در این خطه پیشتازی کرده‌اند، اکنون در این استان نقش جوانان و شیرزنان کمرنگ شده و برای اعتلای این قشر پابر عرصه گذاشته ام.

مهدی‌زاده با بیان این‌که جوانان پل پیروزی هستند، تاکید کرد: هر کجا جوانان و بانوان حضور داشته‌اند، فساد از بین رفته است. فساد جایی ایجاد می شود که مدیر ۷۰ ساله لم داده و بدون برنامه ریزی پیش برود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
0
1
انشالا وارد مجلس شوند و کاری پیدا کنند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین