کد خبر: ۶۲۵۰۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸
علم الهدی گفته از ورود "عناصر دارای زاویه با رهبری" به مجلس جلوگیری شود

امام جمعه مشهد: بسیجیان انتخابات را تصرف کنند/ رهبری حجت امام زمان است

امام جمعه مشهد گفت: بسیجیان در هر بخش که هستند با کمال قدرت وارد شوند و میدان انتخابات را تصرف کنند و از ورود عناصر دارای زاویه با رهبری و ارزش‌های نظام به مجلس شورای اسلامی جلوگیری نمایند.
آفتاب‌‌نیوز :

سید احمد علم الهدی روز پنجشنبه در اجتماع چهار هزار نفری جهادگران و دانشجویان بسیجی خراسان رضوی در دانشگاه فردوسی مشهد افزود: ستون خیمه نظام، رهبری است. تا زمانی که این ستون پابرجاست خیمه نظام استوار و پرچم آن در اهتزاز است.

وی ادامه داد: دشمن اگر بخواهد عامل نفوذی خود را انتخاب کند از کسانی استفاده می‌کند که در کنار این ستون نیستند لذا نباید بگذاریم در فضای اقتدار نظام عناصری راه پیدا کنند که با رهبری و ارزش‌های نظام زاویه دارند.

امام جمعه مشهد: بسیجیان انتخابات را تصرف کنند/ رهبری حجت امام زمان است

وی گفت: جنگ نرم دشمن در عرصه سیاسی است و میدان جنگ نرم در انتخابات است. دشمن قدرت ندارد عوامل نفوذی خود را در آرای مردم دخالت دهد اما می‌تواند عناصر نفوذی خود را از افرادی که با رهبری زاویه دارند انتخاب کند و آنها را به استخدام خود درآورد. فردی که با رهبری زاویه دارد به استخدام دشمن درمی‌آید.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: دشمن در سال ۷۸ و ۸۸ و ۹۶ و امسال فتنه‌های مختلف علیه انقلاب اسلامی ایجاد کرد و در هر بار نیز شکست خورد که شکست امسال دشمن مفتضحانه‌تر از قبل بود. در سال ۸۸ فتنه دشمن سه یا چهار ماه دوام آورد اما فتنه اخیر آنها در ۲ روز جمع شد.

وی ادامه داد: این بدان معنی است که قدرت فعالیت و آمادگی مردم ایثارگر امروز چندین برابر سال ۸۸ شده است و به دنیا نشان داد که دشمن ما فوق‌العاده ناتوان است و نیروهای ما نسبت به گذشته قوی‌تر شده‌اند که همه اینها به خاطر وابستگی مردم به خدا، قرآن، دین و پیامبر (ص) است.

وی گفت: اکثریت معتقدند رهبری حجت امام زمان (عج) است و جوهره و نماد این اکثریت جوانان بسیجی هستند. استکبار ۳۰ سال است که کشور را محاصره کرده اما جرات نزدیک شدن به ما را ندارد. همه اینها به خاطر آمادگی و حضور جوانان در عرصه است اگر آمریکا فرصت می‌کرد که به کشور حمله نظامی بکند حتی یک نصف روز نیز درنگ نمی‌کرد.

وی با اشاره به ۱۶ آذر روز دانشجو ادامه داد: این روز از طرفی تابلو و راهبرد استکبار برای سلطه بر این سرزمین و مردم است و از طرفی شهادت دانشجویان در ۱۶ آذر یک راهبرد عظیم استکبارستیزی است.

وی گفت: از سال ۳۲ تاکنون و در این ۶۶ سال شکست مفتضحانه برای آمریکا بوده است. امروز هیچ کشوری پیدا نمی‌شود که در آن پرچم آمریکا را آتش نزنند و نقطه‌ای نیست که طنین طوفانی مرگ بر آمریکا در آنجا نپیچد.

امام جمعه مشهد افزود: هزینه‌هایی که در این حرکت ۶۶ ساله کشور پرداخت کرده‌ایم به نفع ما و شکست مفتضحانه برای دشمن بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۴
2
18
اتفاقا ماهم موافقیم یکدست بشه . شایدمسئولین وقتشان را بجای تخریب ونقشه کشیدن برای همدیگر صرف مملکت بکنند !!!!!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین