کد خبر: ۶۲۵۲۶۵
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵

آغاز بارش برف و باران از بعد از ظهر امروز

مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: از بعد از ظهر امروز در برخی مناطق استان، بارش باران و در ارتفاعات با احتمال برف، آغاز خواهد شد.
آغاز بارش برف و باران از بعد از ظهر امروز
آفتاب‌‌نیوز :

رسول همتی اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر آسمانی ابری در اغلب مناطق استان است که تا بعد از ظهر امروز در برخی مناطق با بارش باران و در ارتفاعات با احتمال بارش برف همراه خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: طی عصر امروز (به‌ویژه از اواخر وقت امشب تا صبح فردا) بر فعالیت سامانه و میزان بارش‌ها افزوده شده و بارش باران و برف را در اغلب مناطق شاهد خواهیم بود. در ارتفاعات و مناطق بادگیر، احتمال کولاک برف نیز وجود خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان افزود: این سامانه اواخر وقت فردا از استان خارج خواهد شد. دمای کمینه هوا نیز از سه‌شنبه با کاهش نسبی همراه خواهد شد.

همتی تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه دندی و ماه‌نشان با ۸ و ۷ میلی‌متر به ترتیب بیشترین بارش را در سطح استان داشتند و میزان بارش شهر زنجان یک میلی‌متر به ثبت رسیده است.

وی اظهار کرد: همچنین طی ۲۴ ساعت گذشته خدابنده با صفر درجه سردترین و حلب با ۱۲ درجه بالای صفر به ترتیب کم‌ترین و بیشترین دما را در سطح استان داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین