کد خبر: ۶۲۵۲۷۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹

دو پسرجوان، پژو را با ۲زن سرنشین ربودند

سارقی که با همدستی فردی دیگر اقدام به سرقت یک‌دستگاه سواری پژو۲۰۶ به همراه دو سرنشین خانمش کرده بود، دستگیر شد.
دو پسرجوان، پژو را با ۲زن سرنشین ربودند
آفتاب‌‌نیوز :

در ساعت ۱۰:۵۹ صبح روز چهاردهم آذرماه، خبری مبنی بر آدم‌ربایی در خیابان پیروزی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد که درپی آن اکیپی از ماموران انتظامی کلانتری ۱۱۰ شهدا به محل حادثه اعزام شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. با حضور ماموران در محل و انجام تحقیقات از شاهدان صحنه آدم ربایی، مشخص شد که دو پسر جوان حدود ۲۰ ساله، هم زمان با سرقت یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ صندوق‌دار، سرنشینان آن شامل دو خانم حدوداً ۳۷ و ۵۵ ساله و دختربچه‌ای چهار ساله‌ای را هم ربوده‌اند. دقایقی بعد مردی جوان نیز به ماموران مراجعه و اعلام کرد که خودروی پژو ۲۰۶ متعلق به اوست.

مالک خودرو به ماموران گفت: با همراه دخترم، همسرم و مادر و خواهر همسرم در خودرو بودیم، مادر همسرم عمل آنژیو قلب انجام داده و ساعتی قبل او را از بیمارستان بوعلی ترخیص کرده بودیم، بعد از ترخیص، برای اخذ جواب سونوگرافی همسرم به خیابان پیروزی آمدیم و من و همسرم درحالی که خودرو روشن بود و سوئیچ روی فرمان قرار داشت و شیشه‌ها نیز بالا بود، برای دریافت جواب سونوگرافی از خودرو پیاده شدیم اما پس از تمام شدن کارمان متوجه شدیم که خودرو با سرنشینانش به سرقت رفته است.


شاهدان ماجرا در تحقیقات پلیسی اعلام کردند که دو پسر جوان ابتدا با استفاده از قمه شیشه های خودروی را شکسته و سپس خودرو را به همراه سرنشینانش سرقت کرده‌اند. با ثبت اظهارات صاحب خودرو و برداشت شماره پلاک خودرو، طرح مهار و دستگیری سارقان برای بازداشت سارقان آدم‌ربا به اجرا درآمد، دقایقی بعد ماموران متوجه شدند سارقان، سرنشینان خودرو را به دلیل تقلای زیاد برای رهایی یافتن از دست آنها، در خیابان عارف شمالی از خودرو پیاده کرده اند و در مسیر جنوب به شمال بزرگراه امام علی (ع) به مسیر خود ادامه داده‌اند.

در حین فرار متهمان با واحد گشت موتوری پلیس روبه‌رو شدند که برای فرار از دست آنها خودرو را به موتور ماموران کوبیده و آنان را مجروح کرده و به فرارشان ادامه دادند. تا اینکه دقایقی بعد واحد گشت بازرسی پلیس پایتخت این خودرو را مشاهده و اقدام به تعقیب و گریز با آن کرده است که دقایقی بعد خودروی مسروقه در پی برخورد با یکدستگاه سواری نیسان متوقف شد.

با توقف خودرو، دو متهم پا به فرار گذاشتند که ماموران یکی از آنان را دستگیر کردند، اما نفر دوم متواری شد که تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد.

با انتقال متهم دستگیر شده به مقر پلیس مشخص شد که وی ۲۰ سال سن داشته و دارای سابقه کیفری است که چند روز پیش از یکی از شهرستان‌های مجاور تهران به این شهرآمده و دست به اقددامات مجرمانه زده است.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت با تایید این خبر اعلام کرد که برای متهم دستگیر شده به اتهام، سرقت، آدم‌ربایی، ایجاد رعب و حشت، حمل سلاح، آسیب به دو مامور پلیس و وارد کردن خسارت به شش دستگاه خودروی سواری پرونده‌ای تشکیل شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Oman
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
1
9
جالبه، زندانها برای مجرمان واقعی جا ندارد، چند روز پیش بجرم مشابه دستگیر و آزاد شده بوده اند. به این روزگار بخندیم یا بگرییم.
هیدا
|
Netherlands
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
0
11
کاربر محترم هم بخندیم هم بگرییم ولی بحال خودمان و فرزندانمان، آدم احساس ناامنی میکنه انگار برای سرقت و تجاوز و قمه کشی هیچ مجازات و قانونی نیست، این آشغال ها را هی دستگیر میکنن باز آزاد میشن
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
0
2
سرقت، آدم‌ربایی، ایجاد رعب و حشت، حمل سلاح، آسیب به دو مامور پلیس و وارد کردن خسارت به شش دستگاه خودروی سواری.
مهارت های فوق محصول زندانها یا هنرستان های منفی .
سحر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
0
0
کاربرهایی که گفتن ابنجا ناامن هست ،محض اطلاعشون از کشورهایی که شما هستید امنیتش بیشتر هست.
درضمن دستگیر شدنن و بدون شک اینبار اعدام میشن. و جامعه از شر وجود این اراذل پاک میشه ... قوانین مملکت شوخی بردار نیست که شما برای خودنمایی مدام بگید اینجا ناامن هست
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین