کد خبر: ۶۲۵۳۸۶
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹

دنیای تبادل ارزهای دیجیتال

ارز بیت کوین از زمان معرفی تاکنون نوسانات بسیاری در بازار داشته، به طوری که گاهی قیمت آن با حباب مواجه شده و گاهی به پایین‌ترین حد خود رسیده است. اما در کل با وجود فراز و فرود‌های قیمتی، قیمت و ارزش آن رو به افزایش است.
آفتاب‌‌نیوز :

بیت کوین از جمله ارز‌های دیجیتال است که در سال ۲۰۰۹ توسط فردی به نام ساتوشی ناکاموتو معرفی شد. خرید بیت کوین بعنوان یک ارز غیرمتمرکز و رمزنگاری‌شده این روز‌ها مورد استقبال افراد فعال در حوزه خرید و فروش ارز‌های دیجیتال قرار گرفته و روز به روز محبوب‌تر می‌شود.

ارز بیت کوین از زمان معرفی تاکنون نوسانات بسیاری در بازار داشته، به طوری که گاهی قیمت آن با حباب مواجه شده و گاهی به پایین‌ترین حد خود رسیده است. اما در کل با وجود فراز و فرود‌های قیمتی، قیمت و ارزش آن رو به افزایش است.

دنیای تبادل ارزهای دیجیتال

اگر از سیستم‌های پرداخت آنلاین بین المللی نظیر پرفکت مانی یا وب مانی که ارز‌های دیجیتال را در سراسر دنیا پشتیبانی می‌کنند برخوردار بوده و دارای کیف پول آن‌ها هستید به سهولت می‌توانید ارز خود را به بیت کوین تبدیل کنید. تبدیل پرفکت مانی به ارز‌های فیات نظیر دلار و یورو یا ارز‌های دیجیتال مانند بیت کوین و تتر بسیار آسان است، حتی برعکس با این ارز‌ها می‌توانید پرفکت مانی خریداری کنید.

با خرید پرفکت مانی و خرید وب مانی به راحتی صاحب یک کیف پول می‌شوید که در آن هر ارزی که دوست دارید را می‌توانید نگهداری نمائید. این نوع سیستم‌ها امنیت بسیار بالایی دارند و برای هر تراکنش و هر کاربر آدرس آی پی مشخص تعیین می‌کنند. حتی گزارشی از عملکرد شما به صورت لحظه به لحظه ارائه می‌دهند؛ بنابراین می‌توان برای خرید بیت کوین به چنین سیستم‌هایی مطمئن بود.

برخی از صرافی‌های آنلاین شما را در تبدیل ارز یاری می‌کنند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن در بستری امن و با مبلغی ناچیز به شما خدمات ارائه می‌دهند. شاید تعداد سایت‌ها یا صرافی‌هایی که تبدیل پرفکت مانی به بیت کوین را انجام می‌دهند محدود باشند، اما اکثر آن‌ها از ارز تتر که ارزش آن معادل یک دلار آمریکاست پشتیبانی می‌نمایند. بزرگ‌ترین مزیت مراجعه به صرافی‌ها و سایت‌های آنلاین عدم هک شدن است، زیرا فرایند تبدیل ارز به طور مستقیم توسط آن‌ها صورت می‌گیرد و احراز هویت مشتری و حساب وی یک امر الزامی برای آنهاست.

اگر قصد سرمایه گذاری بر روی بیت کوین را دارید از بابت تبدیل آن به ارز‌های دیگر نگران نباشید، زیرا نه تنها اینکار به راحتی قابل اجراست بلکه با این ارز دیجیتال می‌توانید از سایت‌های پذیرنده آن در سراسر دنیا خریداری کنید و یا حتی به سایر کاربران ارز انتقال دهید.

برای انجام تراکنش‌های مالی با این ارز غیر متمرکز نیاز به هیچ بانکی نیست و شما بی واسطه می‌توانید با کاربران فعال در شبکه مبادله کنید. معاملات شبکه غیر متمرکز بیت کوین به صورت کاربر به کاربر است و انجام مبادلات مالی بدون حضور شخص ثالت صورت می‌پذیرد. هنگامی که یک فرد به منظور جا به جایی ارز از شبکه بیت کوین استفاده می‌نماید، درخواست وی رمزنگاری شده و در شبکه بلاک چین ثبت می‌گردد. از این رو تنها افرادی که رمز را در اختیار دارند قادر به رمزگشایی و استفاده از خدمات می‌باشند. شما می‌توانید برای تهیه انواع ارز‌های دیجیتال به وب سایت ایکس نوین مراجعه نمایید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین