کد خبر: ۶۲۵۴۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
شعار تهران شهری برای همه محقق نشده است

عضو شورای شهر تهران: روزانه ۱۵ نفر به دلیل آلودگی هوا می‌میرند

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: روزانه 15 نفر در پایتخت به دلیل آلودگی هوا جان خود را از دست می‌دهند و شعار تهران شهری برای همه محقق نشده است.
آفتاب‌‌نیوز :

شهربانو امانی عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در یکصد و هشتاد و یکمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری به شهرداری تهران اظهار داشت: نفس تهران به شماره افتاده و از این اینکه تهران شهری برای همه باشد فاصله گرفته‌ایم چراکه روزهایی اخیرا برای مردم تهران سپری شد که اکثر مواقع هوای ناسالم داشت.

وی افزود: روزانه 15 نفر در پایتخت به دلیل آلودگی هوا جان خود را از دست می‌دهند و تهران شهر ماشین و پارکینگ خودروها شده است و دیگر نه تنها شهری برای افراد معمولی نیست بلکه برای افراد معلول و سالمند نیز پیش‌بینی‌های درستی انجام نگرفته است.

عضو شورای شهر تهران: روزانه ۱۵ نفر به دلیل آلودگی هوا می‌میرند

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران ادامه داد: انتظار می‌رود شهردار تهران اقدامات بیشتری برای محقق شدن شعار تهران شهری برای همه انجام دهد و در حال حاضر عزم و اراده جدی در شهر داری نمی‌بینیم و برای اینکه تهرانی شهری برای همه باشد هم باید از خودمان شروع کنیم.

امانی تصریح کرد: سد معبر از مشکلات تهران است و بسیاری از معابر از محل کسب تا مناطق مسکونی و خیابان سد معبر در آن رخ می‌دهد، حتی موانعی توسط اداره‌های دولتی در معابر انجام می‌گیرد که خلاف قوانین است.

وی ادامه داد: تصرف پیاده رو و حاشیه خیابان خلاف حقوق شهروندی است و عملی غیرقانونی به شمار می‌رود؛ چراکه معابر عمومی به همه مردم تعلق دارد و نباید استفاده شخصی انجام گیرد.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران اظهار داشت: شهرداری موظف است که از حقوق شهروندی صیانت کند؛ چراکه تنها با شعار تهران شهری برای همه نمی‌شود. همچنین باید توجه داشت که با ساخت پل و پارکینگ نمی‌توان تهران را برای همه افراد دانست؛ چراکه اگر این چنین بود با ساخت برج میلاد و دریاچه چیتگر و موضوعات دیگر مشکلات برطرف می‌شود.

امانی در پایان گفت:‌ تهران برای اینکه شهری برای همه افراد باشد، نیاز به مدیرانی دارد که با شهامت اقداماتی را انجام دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
جاجرودی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
3
محصول تراکم فروشی و کاسبان مال اندوز مربوطه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین