کد خبر: ۶۲۵۶۳۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴

اطلاعیه باشگاه استقلال: حساب‌های بانکی استراماچونی بلوکه شد

حساب‌های بانکی سرمربی استقلال در ایتالیا بلوکه شد.
آفتاب‌‌نیوز :

آندره‌آ استراماچونی، سرمربی استقلال دیروز (یک‌شنبه) در بیانیه‌ای که در اختیار رسانه‌های ایتالیایی قرار داد، از فسخ یک طرفه قراردادش با استقلال خبر داد.

حدود ۱۶ ساعت پس از انتشار این خبر، باشگاه استقلال در اطلاعیه‌ای راجع به فسخ قرارداد استراماچونی توضیح داد.

اطلاعیه باشگاه استقلال: حساب‌های بانکی استراماچونی بلوکه شد

در این اطلاعیه عنوان شده که بلوکه شدن حساب‌های بانکی استراماچونی در ایتالیا باعث فسخ قرارداد از این مربی شده است.

براساس اطلاعیه باشگاه استقلال، واریز پول از حسابی غیر از حساب ارزی باشگاه باعث شده که حساب‌های بانکی استراماچونی در ایتالیا بلوکه شود و به همین دلیل وکلای استراماچونی با ارسال نامه‌ای به باشگاه استقلال، اعلام کردند که این مربی ایتالیایی دیگر قادر به همکاری نیست.

اطلاعیه رسمی باشگاه استقلال درباره فسخ قرارداد استراماچونی
باشگاه استقلال بیانیه ای درباره شرایط فعلی این تیم پس از فسخ قرارداد استراماچونی منتشر کرد.

این باشگاه با انتشار اطلاعیه‌ای خطاب به هواداران استقلال در خصوص وضعیت سرمربی آبی‌ها توضیحاتی ارائه داد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

هواداران فهیم و محترم باشگاه بزرگ استقلال

همانگونه که تاکنون از رسانه‌های مختلف در جریان قرار گرفته‌اید سرمربی تیم استقلال و همکاران محترم ایشان با ارسال نامه‌ای به رسانه‌ها، جدایی خود را از باشگاه استقلال اعلام نموده‌اند. در همین خصوص لازم برخود می‌دانیم مواردی را به اطلاع شما عزیزان برسانیم:

۱- باشگاه استقلال ضمن تشکر از زحمات آقای استراماچونی و همکارانش، اعلام می‌کند که نسبت به تمامی بندهای قرارداد فی مابین با کادرفنی از زمان عقد قرارداد تاکنون پایبند بوده و تعهدات خود را انجام داده است.

۲- در پی وصول نامه وکیل آقای استراماچونی، با ایشان (وکیل آقای استراماچونی) در کشور قطر تماس حاصل و جهت حفظ قرارداد و رفع ابهامات موجود، اقدام گردید.

مطالبی که با وکیل آقای استراماچونی به صورت رسمی مطرح گردید، به شرح زیر است:

الف) باشگاه استقلال به قرارداد خود به مدت دو سال با آقای استراماچونی پایبند است.

ب) حقوق معوقه آقای استراماچونی قبل از موعد مقرر واریز شده بود ولی به علت مشکلات بانکی در حساب سرمربی محترم اعمال نگردیده است.

ج) در خصوص تقویت تیم و جذب بازیکنان در جلسه مشترک ضمن تبادل نظر اقدام خواهد شد.

متاسفانه با وجود این مکاتبات و مذاکرات تلفنی مکرر و مفصل، در روز یکشنبه ۱۷ آذر (۸ دسامبر) نامه‌ای از سه تن از وکلای آقای استراماچونی واصل و در آن عنوان شده که به علت تاخیر در پرداخت‌ها و از آن مهم‌تر واریز از حسابی به غیر از حساب ارزی باشگاه که منجر به مسدود شدن حساب سرمربی تیم در ایتالیا شده، استراماچونی قادر به ادامه همکاری نیست.

۳- هواداران محترم استقلال استحضار دارند که به علت معضلات ناشی از تحریم‌ها، باشگاه استقلال فاقد حساب ارزی است. و حتی در صورت وجود حساب ارزی، با توجه به تحریم‌های ظالمانه امریکا،این باشگاه قادر به انجام هیچ تراکنشی با اروپا نیست و به ناچار در این مدت از حساب‌های خارج از کشور اقدام به انتقال وجه به حساب سرمربی محترم کرده است.

۴- لازم به ذکر است که باشگاه استقلال طی مکاتباتی مکرر از سرمربی محترم درخواست افتتاح حساب در کشور ترکیه را نمود. با این حال و با وجود تهیه بلیت و مهیا کردن مقدمات سفر ایشان و دستیارانش در روز بعد از بازی با سپاهان (یکشنبه ۱۰ آذر)، ایشان از سفر امتناع ورزید.

۵- با توجه به مسائل مطرح شده، وکیل ایشان درخواست اصلی خود را تقلیل قرارداد استراماچونی از ۲ سال به یک سال را ارائه کرد!

در پی این درخواست عجیب، باشگاه استقلال ضمن مخالفت با تقلیل مدت قرارداد، اعلام نمود که حقوق معوقه در روز دوشنبه (۱۸ آذر) به حساب آقای استراماچونی در پی برگشت حواله قبلی، مجددا واریز خواهد شد. در این میان وکیل آقای استراماچونی به یکباره درخواست واریز به یکی از حساب‌های ایشان در کشور جمهوری چک را نمودند.

۶- مطابق مستندات، آقای استراماچونی مجاز به فسخ یک طرفه قرارداد نبوده و باشگاه استقلال کماکان قرارداد فی مابین را دارای اعتبار تلقی می‌کند و آماده حل و فصل مسائل در جلسه رودر رو و مانند سابق را دارد.

۷- روز گذشته به دعوت هیات مدیره و مدیرعامل جلسه‌ای برای آقای استراماچونی تدارک دیده شد که ایشان در این جلسه نیز حاضر نشدند.

۸- از هواداران عزیز استقلال می‌خواهیم مثل همیشه این تیم را حمایت کنند. مدیریت و هیات مدیره باشگاه استقلال به طور قطع با حفظ شان نام بزرگ استقلال، از مطالبه هواداران و منافع ملی حمایت می‌کنند.

۹- بدیهی است که در جهت تنویر افکار عمومی، تمامی اسناد مربوطه بانکی و مکاتبات قابل انتشار خواهد بود.

۱۰- متاسفانه تا بامداد امروز اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال، تلاش‌های خود را در جهت برقراری ارتباط و گفت‌وگو با سرمربی از طریق تلفن همراه و حضور در محل سکونت ایشان، انجام دادند اما این ارتباط میسر نشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
0
5
باور کردیم
اسماعيل يكتا( كارشناس نفت)
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۸
0
9
با ديدن اخبار فوتبالي و اجتماعي وغيره به نتيجه اي بسيار مهم ميرسيم: چرا اين همه مشكلات ايجاد ميشود واكثرا هم ما مقصرييم؟ تنها دليل اينها فقط در يك چيز است : نه با خودمان شفاف هستيم و نه با رفتارمان ونه با دوست وفاميل ونه با بيگانگان و خارجي ها. براي كارنكردن هم هزار دليل وبهانه مياوريم و صدها جلسه ميگذاريم. من يك دوست ْآلماني داشتم و ميگفت شما ايراني ها جلسه ميگذاريد تا كار درست انجام نشود ويا به تاخير مياندازيد كار را. الانم وقتي تلفني ميگويم جلسه ام ميخندد وميگويد هاهاها فهميدم جلسه داريد. تا زمانيكه نگرش خودمان را از احساسات و هيجانات وحواشي دور نكنيم ويك كمي هم خودمان بدرستي كار درست را انجام بدهيم همين است. ايام به كام.
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
دقیقا درسته
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین