کد خبر: ۶۲۵۶۹
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۸۶ - ۱۵:۵۸

یونسی: دستگاه قضایی کوتاهی می‌کند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وزیر پیشین اطلاعات دوشنبه‌شب در جمع خبرنگاران درباره‌ تخریب شخصیت‌ها گفت: تخریب وجود دارد، چون ما اخلاق را از سیاست جدا كرده‌ایم و اخلاق از سیاست جدا شده است چون از دین فاصله گرفته‌ایم. 

علی یونسی که دوشنبه شب در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت درباره‌ گروه‌هایی كه از اخلاق سیاسی فاصله گرفته‌اند، افزود: برخی گروه‌ها كم فاصله گرفتند و برخی زیاد و اتفاقا افرادی كه ادعای اسلام دارند، به نام اسلام آبروریزی می‌كنند، تخریب می‌كنند، تهمت می‌زنند، افشاگری می‌كنند، آبروریزی می‌كنند و تمام اینها به ضرر اسلام و اخلاق اسلامی است و از خطر آمریكا و اسراییل نیز بیشتر است.

یونسی درباره دلیل عدم برخورد قضایی با تخریب‌كنندگان نیز ‌گفت: شاید ترس از حاشیه‌ امنیتی است كه برخی از این افراد دارند و اگر دستگاه قضایی می‌خواهد با عدالت رفتار كند، باید با این‌ها برخورد كند. ممكن است كسی حرفی بزند كه با او برخورد كنند ولی همان حرف را یك فرد دیگر می‌زند و حتی مقاله و كتاب هم چاپ می‌كند، اما كسی با او كاری ندارد. 

وزیر سابق اطلاعات همچنین درباره‌ هدف جنگ روانی دشمن در بحث هسته‌ای گفت: آن‌ها قصد دارند كه اراده ملی را در جریان هسته‌‌ای تضعیف كنند تا در برابر خواسته‌های آن‌ها كوتاه بیاییم.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین