پایگاه خبری آفتاب
۰۱ /تير /۱۴۰۵
Monday 22 June 2026
News ID:۶۲۵۷۳۹
۲۲:۰۲
۱۳۹۸/۰۹/۱۸

انتقاد نماینده مجلس از وزارت ورزش درخصوص استقلال و پرسپولیس

انتقاد نماینده مجلس از وزارت ورزش درخصوص استقلال و پرسپولیس
نماینده تهران به مشکل پرداخت حقوق مربیان دو تیم پایتخت واکنش نشان داد.
۲۲:۰۲
۱۳۹۸/۰۹/۱۸
به گزارش آفتاب نیوز،

محمود صادقی، نماینده اصلاح‌طلب تهران در مجلس شورای اسلامی در توییتی نوشت:‌ ‏اگر وزارت ورزش در ⁧واگذاری⁩ دو باشگاه محبوب ⁧استقلال⁩ و ⁧پرسپولیس⁩ به هواداران تعلل نکرده بود، قطعا مشکل پرداخت حقوق مربیان برای این دو تیم دردسرساز نمی‌شد. دولت دست از سر باشگاه‌ها بردارد، هواداران می‌دانند چگونه تیم‌های محبوبشان را حمایت و مدیریت کنند.

انتقاد نماینده مجلس از وزارت ورزش درخصوص استقلال و پرسپولیس

Error Report
ارسال پیام
captcha