کد خبر: ۶۲۵۷۷۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۲
بسیاری از داروها در کشور نایاب شده است

وزیر بهداشت: کمبود دارو در کشور نداریم!

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با وجود توطئه دشمنان برای ایجاد بحران، امروز کمبود مهمی در عرصه دارو و درمان برای مردم کشور نداریم.
آفتاب‌‌نیوز :

سعید نمکی دوشنبه شب در حاشیه بازدید از مراکز درمانی سبزوار در جمع خبرنگاران افزود: کمبود دارویی امروز کشور نسبت به پارسال کاهش داشته و به یک‌ سوم رسیده است.

وی ادامه داد: با عنایت دولت و مجلس شورای اسلامی بودجه سال ۹۹ وزارت بهداشت، نسبت به سال جاری حدود ۱۵ درصد افزایش دارد که البته تغییراتی نیز در مجلس داده می‌شود.

وزیر بهداشت: کمبود دارو در کشور نداریم!

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با وجود کمبود منابع و مشکلات اقتصادی یک هزار طرح بهداشتی و درمانی در کشور آماده بهره‌برداری است.

وی افزود: طی ۲۰ هفته آتی تا هفته سلامت در اردیبهشت سال ۹۹ هر هفته ۵۰ طرح بهداشتی و درمان با اولویت مناطق محروم برای افزایش دسترسی عادلانه به خدمات بهداشتی در کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

طی سفر دوشنبه شب وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان سبزوار هفت طرح بهداشتی و درمانی با اعتبار ۶۵ میلیارد ریال در شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
0
1
کمبود دارو نداریم؟؟!!بیست تا داروخانه رفتم واسه خرید یک داروی ساده به اسم ولتارن،ماههاست که نبوده و نیست،این تازه یه نمونشه،چرا به شعور مردم توهین میکنید،...الان عصر ارتباطات و اطلاعات.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
0
0
راست میگن ایشون هردارویی لازم داشته باشه براش فراهم هست ،اما من واکسن آنفلونزا پیدانکردم قرص فشارخون و قلبم نیست ازبقیه بی خبرم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین