کد خبر: ۶۲۵۸۰۲
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶
اعلام حمایت فراکسیون از زنگنه

توضیحات وزیر نفت در فراکسیون امید درباره صدور بیش از ۱۶ میلیون و ۷۰۰ هزار کارت سوخت

سخنگوی فراکسیون امید با اشاره به توضیحات وزیر نفت در جلسه این فراکسیون گفت که در دولت‌های یازدهم و دوازدهم برخلاف ادعاهای مخالفان مبنی بر حذف کارت سوخت، بیش از ۱۶ میلیون و ۷۰۰ هزار کارت سوخت صادر شده است.
توضیحات وزیر نفت در فراکسیون امید درباره صدور بیش از ۱۶ میلیون و ۷۰۰ هزار کارت سوخت
آفتاب‌‌نیوز :

فاطمه سعیدی در توضیح جلسه امروز فراکسیون امید گفت: این جلسه با حضور وزیر نفت برگزار شد و آقای زنگنه توضیحاتی درباره سهمیه بندی بنزین، کارت سوخت و افزایش قیمت بنزین ارائه کرد.

وی ادامه داد: در این جلسه آقای زنگنه توضیح داد که کارت سوخت هرگز حذف نشده است در همین بازه زمانی دولت یازدهم و دوازدهم که مخالفان، مدعی حذف کارت سوخت هستند بیش از ۱۶ میلیون و ۷۰۰ هزار کارت سوخت صادر شده است. همچنین ایشان درباره تحریم‌ها و فروش نفت نیز توضیحاتی ارائه کرد.

به گفته سعیدی قبل از توضیحات وزیر نفت، میرزایی رئیس کمیته سیاسی فراکسیون امید نیز گزارشی از حملات به وزیر نفت و تلاش‌های سیاسی یک جریان خاصی برای استیضاح ایشان ارائه کرد.

سخنگوی فراکسیون امید در پایان گفت: ما آقای زنگنه را یکی از کارآمدترین و متعهدترین وزرای کابینه می‌دانیم امیدواریم ایشان و سایر مدیران نفتی در شرایط بسیار سخت تحریمی در حفظ منافع ملی ایران موفق باشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین