کد خبر: ۶۲۵۸۰۵
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷

لیگ قهرمانان اروپا/ مرگ و زندگی در یک قدمی کونته و اینتر

مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب با برگزاری ۸ دیدار وارد هفته پایانی خود می‌شود و تکلیف سایر تیم‌های صعود کرده به مرحله حذفی این فصل از رقابت‌ها مشخص خواهد شد.
آفتاب‌‌نیوز :

هفته پایانی مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب با برگزاری هشت آغاز می‌شود.

گروه E

ناپولی- خنک

سالزبورگ - لیورپول

لیگ قهرمانان اروپا/ مرگ و زندگی در یک قدمی کونته و اینتر

در این گروه خنک از پیش حذف شده - که شانس صعود به لیگ اروپا را نیز ندارد - در بازی آخر و تشریفاتی خود باید برابر ناپولی قرار گیرد. شاگردان آنچلوتی می‌خواهند در بازی پایانی خود در کنار هواداران، صعودشان را به مرحله حذفی قطعی کنند. تیم ایتالیایی در این فصل سری آ چندان نتایج خوبی به دست نیاورده است و صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان می‌تواند دستاورد بزرگی برای "کارلتو" در این فصل باشد. دیدار رفت دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید و خنک توانست تنها امتیاز خود را در این فصل لیگ قهرمانان در دیدار برابر ناپولی به دست بیاورد.

در دیگر دیدار لیورپول به اتریش خواهد رفت تا آخرین دیدار خود را در مرحله گروهی برابر سالزبورگ برگزار کند. فشردگی بازی‌های لیورپول باعث شده کلوپ در بازی‌های اخیر تغییرات زیادی در ترکیب تیمش داشته باشد ولی با این وجود دو برد ارزشمند برابر اورتون و بورنموث باعث شد قرمزها همچنان مقتدرانه صدرنشین لیگ برتر باشند. در این دیدار نیز باید شاهد تغییرات زیادی در تیم لیورپول باشیم.

گروه F

اینتر - بارسلونا

دورتموند - اسلویاپراگ

یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته در جوزپه‌مه‌آتسا برگزار می‌شود که برای اینتر حکم مرگ و زندگی دارد. اینتر در خانه باید برابر بارسلونایی قرار گیرد که صعود خودش را به مرحله حذفی قطعی کرده است. اینتر و دورتموند در این گروه ۸ امتیازی هستند و بازی‌های این گروه تکلیف تیم دوم صعود کننده را مشخص می‌کند. باید دید بارسلونا به خاطر بازی جوانمردانه این دیدار را جدی می‌گیرد یا خستگی و فشردگی بازی‌ها باعث می‌شود والورده دست به تغییر چند بازیکن تیمش بزند. از بین دو تیم اینتر و دورتموند، یک تیم راهی مرحله بعدی لیگ قهرمانان می‌شود و تیم دیگر به لیگ اروپا خواهد رفت.

گروه G

لیون - لایپزیگ

بنفیکا - زنیت

شرایط این گروه بسیار پیچیده است و امکان هر اتفاقی در روز پایانی این گروه وجود دارد. لایپزیگ با ۱۰ امتیاز در صدر جدول گروه قرار گرفته است و به دنبال کسب یک امتیاز در بازی پایانی در فرانسه است. تیم آلمانی در هفته‌های اخیر نتایج خوبی در بوندسلیگا به دست آورده است. در طرف مقابل زنیت با سردار آزمون، مهاجم ایرانی به دیدار تیم قعرنشین گروه یعنی بنفیکا خواهد رفت.

گروه H

چلسی - لیل

آژاکس - والنسیا

چلسی در بازی پایانی این گروه در خانه به دیدار تیم حذف شده لیل می‌رود و می‌خواهد با کسب سه امتیاز این دیدار، نتایج ضعیف هفته‌های اخیر خود را به دست فراموشی بسپارد و بتواند از گروه خود به مرحله بعد صعود کند. شاگردان لمپارد این هفته در لیگ برتر برابر اورتون با نتیجه ۳ بر یک شکست خوردند و حالا باید در آخرین دیدار برابر لیل قرار گیرد.

همچنین آژاکس که فصل قبل تا نیمه نهایی لیگ قهرمانان بالا آمد نمی‌خواهد حذف زودهنگامی داشته باشد و باید بتواند در خانه حداقل یک امتیاز به دست بیاورد تا بتواند به مرحله بعد صعود کند. آژاکس نیز این هفته بعد از دو سال در خانه در لیگ هلند باخت و حالا به دنبال جبران مافات است.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین