کد خبر: ۶۲۵۹۱۰
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲

بازار خودرو قفل شد/افزایش قیمت‌ها ادامه دارد

بازار خودرو پس از یک روز از افزایش چشمگیر امروز روز نسبتا آرامی را سپری کرد. البته باید توجه داشت نوسانات روز دوشنبه امروز بازار را از مشتری خالی کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

در حالی بازار خودرو آغاز کرد که نسبت به دیروز تا حدودی بازار آرام شده بود و دیگر از گرانی شدید روز گذشته خبری نبود. این آرامش به معنای آن است که اغلب تولیدات ایران خودرو و سایپا به همان قیمت روز گذشته خرید و فروش شدند. این مساله سبب شده که فروشنده‌ای در بازار نباشد. این میان برخی از آگاهان معتقدند افزایش قیمت بیش از هر چیز به فضای مجازی مربوط است چرا که آگهی‌های تبلیغاتی نقش چشمگیری در افزایش قیمت در بازار داشتند.

سایپایی‌ها پس از یک روز افزایش عجیب و غریب امروز روز آرامی را داشتند. کوبیک دنده‌ای مانند روز گذشته ۷۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شد که یازده میلیون تومان گران‌تر از نرخ مصوب کارخانه است. همچنین ساینا امروز با کاهش قیمت ۲۰۰ هزار تومانی به بازار عرضه شد. این امر سبب شد قیمت روز این خودرو ۶۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شود. در سوی دیگر تیبا صندوق دار با افزایش یک میلیون تومانی ۶۰ میلیون تومان شد. تیبا دو اما همچنان ۶۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در بازار عرضه شد.

بازار خودرو قفل شد/افزایش قیمت‌ها ادامه دارد

در طرف دیگر بازار محصولات ایران خودرو نیز عموما روز آرامی داشتند و جز تک و توکی تغییر قیمت تقریبا همه محصولات به قیمت روز گذشته فروخته شدند. قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو امروز تنها کاهش قیمت را در میان ایران خودرویی‌ها داشت و با کاهش یک میلیون تومانی ۹۵ میلیون تومان عرضه شد. دیگر مدل‌های ۲۰۶ مانند تیپ پنج ۱۱۴ میلیون تومان و ۲۰۶ صندوق‌دار ۱۱۳ میلیون تومان خرید و فروش شدند.

نرخ دنا معمولی همچنان ۱۲۸ میلیون تومان است و دنا پلاس نیز ۱۴۵ میلیون تومان فروخته می‌شود. این میان دنا پلاس توربو نیز چون روز دوشنبه ۱۷۹ میلیون تومان تعیین شد.

در میان محصولات ایران خودرویی پژو ۴۰۵ جی ال ایکس با افزایش دو میلیون تومانی به نرخ ۹۶ میلیون تومان در بازار عرضه شد. پژو ۴۰۵ جی ال ایکس تک سور نیز ۷۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به بازار عرضه شد. پژو پارس نیز با افزایش ۳۰۰ هزار تومان ۱۰۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شد و رانا نیز همچنان ۹۲ میلیون تومان فروخته می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین