کد خبر: ۶۲۵۹۸۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۱
هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا

حذف زنیت با گل به خودی سردار آزمون در شب صعود والنسیا، دورتموند و چلسی

زنیت با شکست برابر بنفیکا از صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بازماند اما تیم های چلسی، والنسیا و دورتموند با کسب پیروزی در میان ۱۶ تیم برتر قرار گرفتند.
آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه بازی‌های هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های چلسی، دورتموند، والنسیا و لیون توانستند در جمع ۱۶ تیم برتر قرار بگیرند.

در یکی از بازی های مهم بارسلونا برابر اینتر قرار گرفت و ۲ بر یک پیروز شد.

حذف زنیت با گل به خودی سردار آزمون در شب صعود والنسیا، دورتموند و چلسی

ابتدا کارلس پرس برای آبی اناری ها گلزنی کرد اما روملو لوکاکو توانست در دقیقه ۴۴ بازی را مساوی کند. در حالی که اینتر برای صعود به گل نیاز داشت آنسو فاتی در دقیقه ۸۶ نتیجه را ۲ بر یک به نفع بارسا کرد تا حذف تیم ایتالیایی قطعی شود.

در این گروه دورتموند به مصاف اسلاویا پراگ رفت و ۲ بر یک مهمانش را شکست داد و در کنار بارسلونا به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.

در گروه G زنیت شکست سنگین ۳ بر صفر را برابر بنفیکا تجربه کرد و نه تنها به دور بعد صعود نکرد بلکه فرصت راه یابی به لیگ اروپا را نیز از دست داد.

فرانکو چروی و پیتزی گل های بنفیکا را در دقایق ۴۷ و ۵۸ به ثمر رساندند و در دقیقه ۷۹ سردار آزمون به اشتباه دروازه شان را برای سومین بار باز کرد. مهاجم ایرانی زنیت تا پایان تیمش را همراهی کرد. تیم روسی از دقیقه ۵۶ با اخراج داگلاس سانتوس ۱۰ نفره شد. بنفیکا توانست با این برد به لیگ اروپا صعود کند.

لیون نیز با تساوی ۲ بر ۲ برابر لایپزیگ به عنوان تیم دوم به یک هشتم نهایی صعود کرد.

در گروه H والنسیا با تک گل رودریگو در دقیقه ۲۴ توانست آژاکس را شکست دهد و به عنوان تیم نخست به دور بعد راه یابد. آژاکس در لیگ اروپا رقابت خواهد کرد.

چلسی برابر لیل قرار گرفت و ۲ بر صفر پیروز شد. تامی آبراهام و سسار آسپیلیکوئتا با گل های خود تیمشان را راهی یک هشتم نهایی کردند.

هشت دیدار دیگر مرحله گروهی امشب (چهارشنبه) برگزار می شود تا چهره ۱۶ تیم برتر این بازی‌ها مشخص شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
2
3
خخخخخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
1
0
این بازیکن نیست......
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین