پایگاه خبری آفتاب
۰۱ /تير /۱۴۰۵
Monday 22 June 2026
News ID:۶۲۶۰۱۶
۰۹:۴۷
۱۳۹۸/۰۹/۲۰

برنامه فتح‌الله‌زاده در استقلال؛ فرهاد دستیار استرا

علی فتح‌الله‌زاده تصمیم دارد در صورت مدیرعاملی استقلال، فرهاد مجیدی را به کادرفنی این تیم اضافه کند.
۰۹:۴۷
۱۳۹۸/۰۹/۲۰
به گزارش آفتاب نیوز،

پس از جدایی استراماچونی از استقلال، امیرحسین فتحی هم از سمتش استعفا داد تا وزارت ورزش به دنبال گزینه جدید برای مدیرعاملی آبی پوشان باشد. یکی از گزینه های وزارت ورزش علی فتح الله زاده است و او صبح دیروز به دیدار وزیر ورزش رفت و با او درباره برنامه هایش صحبت کرد. یکی از برنامه های فتح الله زاده حضور فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال است و او تصمیم دارد در کنار استراماچونی از مجیدی هم استفاده کند.

مجیدی در دوران وینفرد شفر هم عضو کادرفنی استقلال بود و پس از اخراج شفر هدایت آبی پوشان را برعهده گرفت.

برنامه فتح‌الله‌زاده در استقلال؛ فرهاد دستیار استرا

Error Report
ارسال پیام
captcha