کد خبر: ۶۲۶۱۶۶
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۳

فسخ قرارداد تاوان رابطه مخفی با دختر رییس باشگاه

یک بازیکن فوتبال نیجریه ای پس از آنکه پرده از رابطه وی با دختر رییس باشگاهش در اسلوونی برداشته شد، اخراج شد.
آفتاب‌‌نیوز :

تارنمای غناساکرنِت در گزارشی بدون اشاره به نام این بازیکن پس از گذشت تنها ۶ ماه از انعقاد قرارداد با این باشگاه دسته دومی در اسلوونی اخراج شده است.

وی در مصاحبه با این تارنما گفت: قرارداد سه ساله‌ای را به علاوه بند تمدید یک ساله امضا کردم و اما ماه گذشته زمانی که رابطه پنهانی من با دختر رییس باشگاه برملا شد، به دردسر افتادم. متاسفانه او باردار شد. باشگاه از این داستان مطلع شد و مرا فراخواند. اعتراف کردم و آنها گفتند که تا زمانی که نگفته‌اند نباید در باشگاه حاضر شوم.

فسخ قرارداد تاوان رابطه مخفی با دختر رییس باشگاه

این بازیکن در ادامه افزود: یک هفته بعد آنها دوباره مرا فراخوانده و گفتند که وکیلم در جریان فسخ قرارداد به دلیل نقض فاحش تعهدات اخلاقی قرار گرفته است. از شنیدن خبر غافلگیر شدم زیرا در این ۶ ماه هرگز کار خطایی نکرده بودم.

در لیگ اسلوونی چهار بازیکن نیجریه‌ای به نام‌های «بیدی اُسوجی»، «تیمیتوپ نلسون»، «جرالد چیوکه» و «سلیمان آددوجا» به ثبت رسیده اند.

وی ادامه داد: وکیل من گفت که یک نسخه ضبط شده از صدای رییس باشگاه را در اختیار دارد که در آن گفته است که قرارداد من به دلیل ارتباط مخفی با دخترش فسخ شده است و باید از او به فیفا شکایت کنیم. شما را خدا بس کنید، او یک دختر بالغ است و ما همدیگر را دوست داریم و قصدمان ازدواج است. به نیجریه برگشته‌ام و نمی‌دانم چه بر سر او و آن بچه خواهد آمد. ارتباط ما در فضای مجازی به طور کلی قطع شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین