کد خبر: ۶۲۶۲۰۳
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰

عصبانیت رونالدو از جیمی‌جامپ لورکوزنی+عکس

کریستیانو رونالدو به جیمی جامپی که در پایان بازی یوونتوس و لورکوزن وارد زمین شده و گردن او را گرفت واکنش خشمگینانه‌ای نشان داد.
آفتاب‌‌نیوز :

در پایان دیدار یوونتوس و لورکوزن که دیشب در خانه تیم آلمانی و با پیروزی 2-0 یووه به پایان رسید یک جیمی‌جامپ خود را به زمین رساند و به سمت کریستیانو رفت تا با او سلفی بگیرد. رونالدو که به نظر می‌رسید در کشمکش پیش آمده با این جیمی جامپ از ناحیه گردن کمی آسیب دیده به او واکنش خشمگینانه‌ای نشان داد.

هواداری که به عنوان جیمی جامپ خود را به داخل زمین رسانده بود از پشت به رونالدو نزدیک شد و در تلاش برای سلفی گرفتن با ستاره بزرگ پرتغالی، گردن او را گرفت. بلافاصله یکی از مامورین امنیتی ورزشگاه به صحنه رسید و جیمی جامپ را از رونالدو دور کرد ولی رونالدو بعد از این صحنه گردن خود را گرفته بود و به نظر می‌رسید گردنش از حرکت آن هوادار کمی آسیب دیده است.

رونالدو که از این اتفاق عصبانی شده بود بر سر جیمی جامپی که مامورین امنیتی در حال دور کردنش بودند فریاد زد "عقلت را از دست داده‌ای؟".

این دومین بار در بازی دیشب بود که رونالدو هدف جیمی جامپها قرار می‌گرفت. کریستیانو در اوایل بازی هم از یک حمله جیمی جامپ به صورت میلی‌متری سالم در رفته بود. این اتفاق‌ها در بازی‌ای برای رونالدو افتاد که او در دقیقه 75 اولین گل یووه و اولین گل بازی را به ثمر رساند تا بیانکونری در ادامه با گل دیگری از گونزالو ایگواین سرانجام موفق شود 2-0 به پیروزی رسیده و به عنوان تیم اول گروه D راهی مرحله یک هشتم نهایی شود.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین