کد خبر: ۶۲۶۲۲۱
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
در اثر آتش‌سوزی کارگاه ضایعاتی

مرگ ۳ کارگر در کهریزک

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس پیشگیری پایتخت از آتش‌سوزی در یک کارگاه جمع‌آوری ضایعات در جنوب تهران خبر داد و گفت: این حادثه ۳ کشته و ۴ مجروح برجای گذاشت.
آفتاب‌‌نیوز :

سعیدآقایاری رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس پیشگیری پایتخت با اعلام خبر آتش سوزی در یک کارگاه جمع‌آوری ضایعات در منطقه کهریزک، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: حدود ساعت ۲۰:۳۰ حریق در یک کارگاه جمع‌آوری ضایعات در محله مجیدآباد از توابع منطقه کهریزک به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که به سرعت اکیپی از مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: هماهنگی لازم نیز برای حضور اورژانس و عوامل آتش‌نشانی به نشانی اعلامی انجام و تیم‌های مختلف خدمات رسان در محل حاضر شدند.

مرگ ۳ کارگر در کهریزک

وی با بیان اینکه بررسی‌های اولیه نشان از این داشت، محل استراحت کارگران در کارگاه طمعه حریق شده و تعدادی کارگر در میان شعله‌های آتش محبوس شده‌اند ادامه داد: متأسفانه در این حادثه ۳کارگر جوان بر اثر شدت سوختگی جان باختند و ۴ نفر دیگر نیز دچار سوختگی درجه یک تا ۳ شده اند که به سرعت به مراکز درمانی انتقال یافتند.

آقایاری از بازداشت صاحب این کارگاه به دستور مقام قضائی خبر داد و اضافه کرد: علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین