کد خبر: ۶۲۶۲۴۴
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۳

بوی تعفن بندرعباس را فراگرفت/ بی‌خیالی مسؤولان!

طی روزهای اخیر بوی بسیار متعفنی فضای عمومی شهر بندرعباس را فراگرفته است اما عملا اقدامی برای رفع این موضوع در شهر دیده نمی شود.
آفتاب‌‌نیوز :

بوی بسیار متعفنی در روزهای اخیر فضای عمومی شهر بندرعباس را به عنوان مهم‌ترین شهر ساحلی ایران فراگرفته است.

این بوی متعفن که به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری هرمزگان از ورود فاضلاب از نقاط مختلفی از سطح شهر به خور مرکزی بندرعباس یعنی خورگورسوزان نشات گرفته، به قدری آزار دهنده است که بسیاری از ساکنان محلات مجاور با این خور را به گرفتاری کشانیده و زندگی را در شرایط عادی برای آنها سخت ساخته است. همین طور آب و فاضلاب شهری و شهرداری در کشاکشی دیرینه با یکدیگر همواره توپ را به زمین هم می‌اندازند و روزی سخن از جذب سرمایه‌گذار برای تصفیه فاضلاب به میان می‌آید اما روزی دیگر از تصفیه فاضلاب توسط شرکت آب و فاضلاب شهری ولی در نهایت قدمی برای رفع این وضعیت برداشته نمی‌شود.

بوی تعفن در بندرعباس و بی‌خیالی مسؤولان!

این بوی نامطبوع حتی بر کسب و کار بزرگ‌ترین هتل مجاور با این خور نیز اثر گذاشته و هتل 5 ستاره هرمز بندرعباس نیز متأثر از این وضعیت، متحمل خسارات زیادی شده است.

از سوی دیگر مردم ساکن در مناطق شمالی بندرعباس از جمله در بلوار امام حسین (ع) و حتی ساکنان در شهرک پیامبر اعظم در حد فاصل بزرگراه بندر شهید رجایی تا بلوار راه آهن نیز گلایه‌های فراوانی از شدت گرفتن این بوی متعفن در ساعات شب در این محلات دارد.

بی برنامگی شهرداری نیز سبب شده تا هزینه کلانی که برای نمونه مشابه این خور در بندرعباس یعنی خور شیلات نیز صورت گرفت، عملا بی نتیجه باقی بماند و در حالی که وعده داده شده بود، خور شیلات یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر باشد، اکنون وضعیت نامناسبی دارد!

سکوت مسؤولان مدیریت شهری از یک سو و شرکت آب و فاضلاب شهری هرمزگان از سوی دیگر موجب شده تا مردم بشدت گله‌مند شده و از مدیریت عالی استان انتظار داشته باشند تا موضوع را به طور ویژه مورد بررسی قرار دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۵
معین نظری
|
United States of America
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
0
0
سلام به اطلاع همه شهروندان میرساند بنده نامه به بازرسی کل کشور نوشتم ولی جواب های پوج دادن ولی انگار هیچ کسی به فکر مردم نیست من هم دیگه خسته شدم و اینجانب از این شهر برای همیشه رفع زحمت میکنم همه مسولینی که در این زمینه دخیل باید باشند بیخیال هستن
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
0
0
سلام واقعا این خبر تاسف واره شهر به این مهمی از لحاضه اقتصادی توریستی باسرمایه مهمترین فولادها و آلومینیوم کشور کسی نیست ادارش کنه این بو فاضلاب الان سراسری شد شهرک نبوت تا خیابان های منتهی به اسکله باهنر واقعا خوده مسوولان این بو رو استشعام نکردن خدا شاهده نمیتونیم در واحد منزل باز کنیم از بو بد خواهشن پیگیری کنین از از مسوولان وزارت بهداشت کشور سلامتی مردم در خطره ممنون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
0
0
وقتی شهرداری باند بازی باشه و شهردار لایق و کاردان نباشه گندش هم در میاد از قدیم گفتن کار رو بدست کاردان بسپارید. تماااااااااام
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
0
0
واقعا مسوولان یه کاری کنند
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
0
0
در کوتاه مدت باید شرکت آب و فاضلاب پیش از رها سازی به طرف دریا فاضلاب را به اندازه کافی کلر زنی نماید . در دراز مدت هم باید طرحی تهیه شود تا فاضلاب برای مصارف درختکاری به خارج از شهر بندرعباس منتقل شود . وضع فعلی علاوه بر بوی تعفن در شهر موجب آلودگی دریا نیز می گردد و مردم ماهیان آلوده را می خورند .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین