کد خبر: ۶۲۶۲۸
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۸۶ - ۱۹:۳۱
حسن بیادی پس از جلسه هیئت مدیره :

بعضی‌ها در حضور قطبی احساس ضعف می‌كنند!

استیلی، پیروانی، پیوس و كماسی در پرسپولیس86
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: هیات مدیره باشگاه پرسپولیس عصر روز چهارشنبه (امروز) با حضور سعیدلو، كاشانی، بیادی، نژاد فلاح و در غیاب انصاری‌فرد تشكیل جلسه داد و به مدیر عامل ماموریت داد تا مذاكراتش را با افشین قطبی برای مربی‌گری درپرسپولیس دنبال كرده و شرایط را برای انعقاد قرارداد با این مربی ایرانی تیم ملی كره فراهم كند. هیات مدیره‌ باشگاه پرسپولیس در این جلسه با تاكید برسامان یافتن پرسپولیس برای حضور مقتدر در رقابت‌های فصل آینده‌ لیگ برتر؛ مصوب كرد تا مدیرعامل شرایط را برای حضور افشین قطبی برای سرمربی آینده‌ پرسپولیس فراهم كند. همچنین دراین جلسه سعیدلو به عنوان رییس و بیادی به عنوان نایب رییس وسخنگوی هیات مدیره‌ جدید پرسپولیس منصوب شدند. 

به گزارش ایسنا؛ حبب كاشانی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز گزارشی از وضعیت باشگاه ارائه كرد و هیات مدیره نیز برخی از اختیارات خود را به كاشانی به عنوان مدیرعامل تفویض كرد تا در صورت لزوم تصمیمات مقتضی درمدیریت پرسپولیس به موقع اتخاذ شود. 

همچنین هیات مدیره به كاشانی ماموریت داد تا ساختار سازمانی باشگاه را مورد ارزیابی قرار دهد و در صورت نیاز به اصلاح این چارت در جلسه‌ آینده‌ هیات مدیره تصویب نهایی شود.
حسابرسی وضعیت مالی باشگاه پرسپولیس درفصل گذشته نیز دیگر مصوبه‌ هیات مدیره بود. حسن بیادی، سخنگوی هیات مدیره‌ باشگاه پرسپولیس پس از پایان این جلسه و در این باره به ایسنا گفت:‌ جلسه‌ بسیار پرباری بود، بحث‌های زیادی در مورد باشگاه‌ پرسپولیس مطرح شد و در نهایت به مدیرعامل ماموریت داده شد تا زمینه‌ انعقاد قرارداد با مهندس افشین قطبی به عنوان سرمربی جدید تیم پرسپولیس را فراهم كند.
 
وی افزود: مذاكراتی را با استیلی، پیروانی، سعید عزیزیان، پیوس و كماسی نیز انجام شده تا در صورت توافق با باشگاه در فصل آینده همكاری كنند. بیادی خاطر نشان كرد: درمورد وضعیت بازیكنان تیم پرسپولیس نیز واعظی، كریمی، باقری، آشوبی، بادامكی و نیكبخت به دلیل قراردادی كه با باشگاه دارند فصل آینده نیز در پرسپولیس خواهند بود. با حاجی زاده، نوری، ساها وكعبی صحبت شده است كه به احتمال فراوان شرایط ماندگاری‌شان در پرسپولیس فراهم خواهد شد. 

سخنگوی هیات مدیره‌ باشگاه پرسپولیس بار دیگر با تاكید بر حضور افشین قطبی در تیم پرسپولیس گفت: مهندس قطبی یك ایرانی و قابل احترام است. او مربی است كه دارای بالاترین مدارك مربیگری است و سابقه حضور موفقی در عرصه‌ بین الملل فوتبال را داشته است. با مربیان مطرح زیادی كار كرده و قطعا حضورش در پرسپولیس مثمر ثمر خواهد بود. 

وی تاكید كرد: ظاهرا احتمال حضور قطبی در ایران به بعضی‌ها احساس ضعف داده است، به هر حال قطبی یكی از گزینه‌های سرمربی‌گری پرسپولیس است و ما نیز به دنبال جذب وی هستیم. 

بیادی گفت: برای رفع نقاط ضعف پرسپولیس به دنبال جذب بازیكنان مورد نظرخود از 4 الی 5 تیم صدر جدول لیگ برتر هستیم و در آینده نزدیك بازیكنان جدید پرسپولیس مشخص خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین