کد خبر: ۶۲۶۲۸۷
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴

چه کسی درباره «واگذاری مراکز بهاران به بهزیستی» تصمیم‌ می‌گیرد؟

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور با اشاره به موضوع واگذاری مراکز بهاران به بهزیستی بیان کرد: طبق قانون برنامه ششم هر دو سازمان (بهزیستی و شهرداری) می‌توانند در این زمینه فعالیت کنند، اما اینکه چه بخش‌هایی در کدام استان و چگونه تقسیم‌بندی شود؟ بر عهده شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان است.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار اسکندر مومنی، در پاسخ به اینکه آیا ستاد مبارزه با مواد مخدر به موضوع واگذاری مراکز بهاران ورود داشته است؟ بیان کرد: ستاد مرکزی مبارزه با مواد مخدر مصوبه‌ای را با حضور رئیس جمهوری داشته است که در آن موضوع کلی تعیین و بیان شده است که باید مرکز بهاران احیاء شود، اما قانون این وظیفه را هم بر عهده بهزیستی و هم شهرداری قرار داده است، یعنی هردو سازمان در خصوص ایجاد مراکز سرپناه، مراکز بازتوانی، درمانی و نگهداری معتادان مسئولیت دارند.

وی افزود: به نظر این موضوع توسط استاندار تهران در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران در حال پیگیری است تا برای این موضوع تصمیم نهایی را بگیرند.

چه کسی درباره «واگذاری مراکز بهاران به بهزیستی» تصمیم‌ می‌گیرد؟

به گفته دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، طبق قانون برنامه ششم هر دو سازمان (بهزیستی و شهرداری) می‌توانند در این زمینه فعالیت کنند، اما اینکه چه بخش‌هایی در کدام استان و چگونه تقسیم‌بندی شود؟ این موضوع بر عهده شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان است که برای استان تهران، رئیس آن استاندار است که تعیین می‌کند چه مراکزی بر عهده کدام یک از سازمان‌ها باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین