کد خبر: ۶۲۶۲۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان:

خطای انسانی عامل ۹۰ درصد تصادفات است

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: خطای انسانی عامل ۹۰ درصد تصادفات است که برای رفع این چالش نیازمند توسعه و تقویت فرهنگ رانندگی در استان هستیم.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی شامگاه پنج شنبه در «یادمان قربانیان حوادث ترافیکی» در محل معاونت فرهنگی شهرداری زنجان، با تاکید بر لزوم توسعه و تقویت فرهنگ رانندگی در جامعه، گفت: خطای انسانی عامل ۹۰درصد تصادفات است که برای رفع این چالش نیازمند توسعه و تقویت فرهنگرانندگی در استان هستیم.

وی با تاکید بر اینکه باید آموزش فرهنگ رانندگی به عنوان یک اولویت در برنامه ریزی‌ها مورد توجه قرار گیرد، افزود: نبود فرهنگ صحیح رانندگی در استان زنجان چالش‌های زیادی را به دنبال داشته است و افزایش سوانح رانندگی ناشی از خطای انسانی حتی باعث قطع عضو افراد می‌شود.

خطای انسانی عامل ۹۰ درصد تصادفات است

شیرمحمدی با اذعان به ضعف در فرهنگ رانندگی در استان زنجان، گفت: برخی رانندگان زنجانی‌ بد اخلاق و تندخو هستند و در این میان موتورسواران نیز نقش زیادی در بروز تصادفات در استان دارند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: امسال ۱۵ عابر پیاده در اثر تصادفات رانندگی جان باختند و این یعنی ۵۰ درصد فوتی‌ها عابران پیاده هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
0
0
جاده و خودرو اصلا" نقشی ندارند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین