کد خبر: ۶۲۶۳۲۴
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲
شستا یک گام به عرضه در بازار سرمایه نزدیک‌تر شد؛

شنبه، جلسه نهایی پذیرش شستا در بورس

جلسه نهایی پذیرش شستا در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران فردا (شنبه) برگزار می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :

روز شنبه جلسه پذیرش شستا در سازمان بورس و اوراق بهادار تهران برگزار می‌شود و مدیران شستا به سوالات و نکات مدنظر اعضای هیات پذیرش پاسخ می‌دهند.

به نظر می‌رسد پس از ماه‌ها پیگیری و تحویل درخواست اولیه شستا برای عرضه سهام، ارائه مستندات، امیدنامه و برنامه کسب و کار و تشکیل چند پیش‌جلسه با حضور مدیران ارشد سازمان بورس و بورس تهران، بالاخره روز شنبه جلسه نهایی پذیرش شستا در محل سازمان بورس و اوراق بهادار تهران برگزار می‌شود و همین امر نشان می‌دهد که این هلدینگ مهم اقتصادی کشور در یک‌سال اخیر تا چه حد از مطلوبیت و ظرفیت لازم برای حضور در بازار سرمایه برخوردار شده است.

شنبه، جلسه نهایی پذیرش شستا در بورس

محمد رضوانی‌فر مدیرعامل شستا، در همین ارتباط گفت: با توجه به تاکیدات ویژه ریاست محترم جمهوری و پیگیری‌های وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی و البته همکاری مجدانه سازمان بورس و بورس تهران، به زودی بازار سرمایه شاهد عرضه سهام این مجموعه بزرگ اقتصادی خواهد بود.

وی با بیان اینکه مستندات لازم برای طرح در جلسه پذیرش و ارائه به اعضای هیات پذیرش آماده شده است، افزود: پس از پذیرش، وارد مراحل عملیاتی عرضه در بازار سهام می‌شویم.

مدیرعامل شستا جلسه پذیرش را یک نقطه عطف در مراحل کار و فرآیندهای بورسی شدن، عنوان کرد و گفت: جلسه پذیرش پایان کار نیست و اقدامات ضروری دیگر را پیگیری می‌کنیم تا وارد بازار سرمایه شویم.

گفتنی است، پس از جلسه پذیرش بدیهی است که می‌بایست درج نماد شرکت در بورس صورت پذیرفته، مجموعه‌ای از اقدامات تکمیلی بارگذاری و عملیات سپرده‌گذاری تکمیل شود و بدین صورت شستا آماده عرضه سهام می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین