کد خبر: ۶۲۶۵۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲

وقتی شهردار خود دست به جارو شد!

شهردار بروجرد گفت: ۳۶۰ نفر دیپلم و زیر دیپلم در شهرداری مشغول به فعالیت هستند.
وقتی شهردار خود دست به جارو شد!
آفتاب‌‌نیوز :

رحیم جافری اظهار کرد: شهرداری بروجرد یکی از شهرداری‌های تقریبا بحرانی کشور بوده و بیشترین بحران آن ناشی از چندین برابر نیروی مازاد است.

وی تصریح کرد: علی‌رغم اینکه در سنوات گذشته نیروی انسانی ناکارآمدی به شهرداری ورود پیدا کرده‌اند.

شهردار بروجرد خاطرنشان کرد: زمانی‌که شهرداری را تحویل گرفتم ۱۴۱۵ نیرو داشت که حدود۲۸۰ نفر از آنها کاهش پیدا کرده است.

جافری اضافه کرد: در حال حاضر حدود ۱۲۰۰ نفر نیروی انسانی داریم که از این تعداد ۳۶۰ نفر از آنها دیپلم و زیردیپلم هستند و آنها برای امور خدمات شهر و کارگری در قسمت‌های مختلف شهری وارد شهرداری شده‌اند.

وی بیان کرد: بعد از یک مدت کوتاهی بدون اینکه سطح تحصیلات آنها بالا برود یا اصول و ضوابط در قسمت‌های اداری را بیاموزند در قسمت‌های اداری مشغول شده‌اند.

شهردار بروجرد ادامه داد: از سویی دیگر شرکت‌های را تحت عنوان پیمانکاری فضای سبز و خدمات شهری در کنار نیروهای که وارد شهرداری شده‌اند به کار گمارده‌اند.

وی اظهار کرد: در واقع شهرداری برای یک کار واحد دو بار هزینه پرداخت می‌شد.

شهردار بروجرد ادامه داد: در جهت اصلاح ساختار مالی و اداری شهرداری ورود پیدا کردیم و نیروهای کارگری باید به محل کارگری مراجعه کنند و به کار شرکت‌های پیمانکاری که مازاد بر نیاز بودند خاتمه داده شد.

جافری عنوان کرد: در این راستا برای نیروهای که باید در قسمت‌های کارگری فعالیت کنند ابلاغ صادر کردیم ولی متاسفانه آنها ار احکامی که شهرداری صادر کرده تمرد و سرکشی کردند.

وی اظهار کرد: از طرف دیگر ما در قبال شهروندان متعهد هستیم که در زمینه رفت و روب و نظافت و تنظیف شهر و انجام کارهای خدماتی نباید بگذاریم مردم مشکلی برای آنها پیش بیایید.

شهردار بروجرد با بیان اینکه در حال مکانیزه کردن فضای سبز هستیم، خاطرنشان کرد: با توجه به نزولات جوی در حدی هستند که در حال حاضر فضای سبز احتیاجی به نیروی انسانی وجود نداشته باشد.

جافری اضافه کرد: با اداره کار استان و شهرستان صحبت و هماهنگی شده است که نیروها در قسمت‌های دیگر مانند خدمات شهری مشغول شوند.

وی بیان کرد: چون نیروها تمرد کردند خودم، معاونین و مدیران سازمان‌های و شهرداران مناطق امروز در جمع بعضی از کارگران شهرداری به نظافت شهر اقدام کردیم.

شهردار بروجرد ادامه داد: با این اقدام خواستیم اعلام کنیم که براساس ابلاغ‌های صادر شده باید به محل کارشان برگردند.

جافری یادآور شد: در صورتی‌که این کار را انجام ندهند براساس قانون آنها اخراج خواهند شد.

وی عنوان کرد: تا زمانی‌که این فرصت طلایی وجود دارد کارگران به محل کارهایشان برگردند و کار خود را شروع کنند در غیر این‌صورت برگشت آنها به شهرداری وجود ندارد.

شهردار بروجرد ادامه داد: نکته دوم این است که با این کار ثابت کردیم به هر قیمتی که شده مشکل شهروندان را حل خواهیم کرد و از اجرای قانون به اندازه یک میلی‌متر عدول نخواهیم کرد.

جافری گفت: این افراد طی روزهای شنبه و یکشنبه فرصت دارند که به محل کار خود مراجعه کنند چون غیبت غیر موجه داشته‌اند اخراج خواهند شد.

وی اظهار کرد: در جاهایی‌که صرفه‌جویی می‌شود در راستای مکانیزاسیون شدن هزینه می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
roham
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
0
1
بعد هنر شهردار تهران تنها دوچرخه سواریه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین