کد خبر: ۶۲۶۵۸۴
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶

لوکس‌ترین قایق جهان که تبدیل به زیردریایی می‌شود+عکس

"این قایق عجیب نمایانگر کلاس تازه‌ای از قایق‌های تفریحی بزرگ است و قابلیت حرکت با حداکثر سرعت 16 گره دریایی را خواهد داشت و ابعاد آن تقریبا هشت برابر طول یک اتوبوس دو طبقه است و قادر خواهد بود به مدت ده روز در اعماق اقیانوس حرکت کند."
آفتاب‌‌نیوز :

سرویس علم و فناوری- این طرح لوکس‌ترین قایق تفریحی جهان را نشان می‌دهد که می‌تواند تبدیل به یک زیردریایی غول‌پیکر شود و قابلیت آن را دارد که ده روز را به طور کامل زیر آب بگذراند و قابلیت چرخش درون آب را نیز دارد.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ این قایق بزرگ و عجیب هیبریدی که Carapace نام گرفته به نظر می‌رسد که مستقیما از زیر آب در فیلم جیمزباند بیرون آمده است!

روزنامه "سان" با انتشار طرح‌هایی از این قایق که قابلیت حرکت زیر آب را نیز دارد، می‌نویسد: "به گفته طراح آن، این قایق عجیب نمایانگر کلاس تازه‌ای از قایق‌های تفریحی بزرگ است و قابلیت حرکت با حداکثر سرعت 16 گره دریایی را خواهد داشت و ابعاد آن تقریبا هشت برابر طول یک اتوبوس دو طبقه است و قادر خواهد بود به مدت ده روز در اعماق اقیانوس حرکت کند".

این روزنامه در ادامه می‌افزاید: "این قایق دارای کابین وی آی پی، باشگاه ورزشی و سالنی برای شنا و ماساژ خواهد بود. به نظر می‌رسد قیمت این قایق تفریحی بزرگ صدها میلیون خواهد بود. "النا ناپی" نام طراح این قایق تفریحی است که برای سفرهای خصوصی ساخته خواهد شد".

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین