کد خبر: ۶۲۶۷۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷

تهرانی‌ها تا فردا تحمل کنند؛ ورود سامانه بارشی از دوشنبه

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی، غلظت آلاینده‌ها در شهرهای پرجمعیت و صنعتی تا فردا شب ادامه خواهد داشت اما با ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه، بارندگی ها آغاز و هوا سالم می‌شود.
تهرانی‌ها تا فردا تحمل کنند؛ ورود سامانه بارشی از دوشنبه
آفتاب‌‌نیوز :

فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در ۲۴ ساعت آینده، جوی آرام همراه با افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای پرجمعیت و صنعتی مانند تهران، کرج، اصفهان و اراک خواهیم داشت.

وی افزود: میزان آلودگی هوا به حد ناسالم برای تمامی گروه‌ها است. افراد مبتلا به بیماری خاص، کودکان، سالمندان و زنان باردار از فعالیت طولانی و سنگین در فضای باز خودداری کنند.

گودرزی ادامه داد: فردا سامانه بارشی از سمت جنوب، وارد کشور می‌شود و بارش‌ها در مناطقی از جنوب و غرب به کشور آغاز و به تدریج گستره بارش‌ها به مرکز کشور نیز می‌رسد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: در روز دوشنبه، سواحل مرکزی و غرب دریای خزر بارش خواهد داشت. از دوشنبه شب به وسیله جریان باد، از غلظت آلاینده‌ها کاسته می‌شود.

وی افزود: روز سه شنبه در غالب مناطق کشور بارندگی خواهیم داشت. بارش‌ها در منطق جنوب همراه با رعدوبرق و در ارتفاعات به شکل برف خواهد بود.

گودرزی درباره گرم‌ترین و سردترین مرکز استان گفت: شهرکرد ۶ درجه زیر صفر سردترین و بندرعباس ۲۷ درجه بالای صفر گرم‌ترین مرکز استان است. همچنین بیشینه دمای تهران به ۱۲ درجه می‌رسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
هامون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
0
0
مردم تهران تحمل کردند پس مسئولین چی کار می کنند؟ فقط بلدن دست به دعا بردارند و طالب لطف خدا باشند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۴
0
0
سعی کنید نمیرید !!!!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین