کد خبر: ۶۲۶۸۳
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۸۶ - ۱۹:۰۳
شهباز خانی:

انتقاد از ایسنا موضع فراکسیون اقلیت نیست

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در حالی که در آخرین جلسه علنی مجلس پیش از تعطیلات نامه‌ای ‌با امضای 35 نماینده مجلس عضو فراکسیون مبنی بر انتقاد از عملکرد خبرگزاری دانشجویان ایران  منتشر شده بود تعدادی از نمایندگان عضو این فراکسیون با تکذیب حمایت خود از چنین نامه‌ای، می‌گویند آن را امضا نکرده‌اند.

در همین رابطه بیژن شهبازخانی در گفتگو با آفتاب تاکید کرد که نامه تذکر به ایسنا را من امضاء نکردم و اعتقادی هم به دادن تذکر به ایسنا ندارم.گفتنی است پیش از این تعدادی دیگر از اعضا فراکسیون اقلیت مجلس از جمله سخنگوی این فراکسیون نیز در گفتگو با سایت‌ها و خبرگزاری‌های مختلف حمایت خود از تذکر به ایسنا را تکذیب کرده بودندو

 عضو فراکسیون اقلیت مجلس هفتم افزود: فراکسیون اقلیت تعدادی تذکر جمعی داشت که عمدتا در حوزه مسائل اقتصاد و در ارتباط با گرانی و تورم بود و حدود 30 امضاء داشت، اما چون این تذکرات با تذکر ایسنا با هم قرائت شد، به نوعی تذکر ایسنا هم میان آن تذکرات جای گرفت.

نماینده ملایر خاطرنشان کرد: من عملکرد ایسنا را قابل قبول می‌دانم و آن تذکر را هم امضاء نکردم و از زحمات خبرگزاری ایسنا قدردانی می‌کنم. وی تاکید کرد انتقاد از عملکرد ایسنا موضع همه اعضا فراکسیون اقلیت مجلس نیست. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین