کد خبر: ۶۲۷۰۳۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۳

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس استان اصفهان در روز سه‌شنبه

با ورود سامانه بارشی جدید به استان، برخی از مدارس مناطق غربی و جنوبی اصفهان در روز سه‌شنبه تعطیل خواهد بود.
آفتاب‌‌نیوز :

بنا بر تصمیم مدیریت بحران شهرستان سمیرم به علت بارش برف ویخبندان (دوره ابتدایی) در روز سه شنبه تعطیل اعلام شد؛ دوره اول ودوم متوسطه نیز با یک ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

همچنین با توجه به بارش سنگین برف و کاهش دما و به منظور پیشگیری از وقوع حوادث محتمل در شرایط یخ زدگی و لغزندگی جاده‌ها و معابر، کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان‌های فریدن و فریدون‌شهر ، روز سه شنبه ۲۶ آذرماه ۱۳۹۸ تعطیل است.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس استان اصفهان در روز سه‌شنبه

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فریدن هم اعلام کرد: با توجه به بارش سنگین برف و لغزندگی جاده‌ها و معابر، کلیه کلاسهای این دانشگاه، روز سه شنبه ۲۶ آذرماه ۱۳۹۸ تعطیل است.

در همین راستا با توجه به بارش سنگین برف، سرما و یخ‌زدگی معابر، کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان بویین میاندشت فردا سه شنبه26 آذر تعطیل است.

منصور شیشه‌فروش نیز اظهار داشت: با توجه به شدت بارش برف و کاهش دما در مناطق غرب و جنوب استان و پیش بینی کاهش دما و یخ زدگی معابر در محورهای جاده‌ای وبه منظور پیشگیری از وقوع حوادث محتمل فردا روز سه شنبه کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان‌های فریدونشهر، چادگان، بویین میاندشت، فریدن، تیران وکرون و نیز مدارس ابتدایی و پیش دبستان شهرستان سمیرم تعطیل شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: با توجه به تداوم بارش برف در مناطق غرب و جنوب استان و بارش باران در مناطق مرکزی وپیش‌بینی کاهش دما در ساعات اولیه بامداد لزوم رعایت اصول ایمنی تردد در محورهای جاده‌ای توسط ساکنین و مسافران توصیه می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
مجید نصیریان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
0
5
آقا فردا منطقه برخوار را هم تعطیل کنید
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۷
0
1
خدا وکیلی من تا مدرسه خیلی راه باید برم من تااین مسیربرم سینم به سوزش می افتد با تشکر از آموزش وپرورش اصفهان استان شاهین شهر
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین