کد خبر: ۶۲۷۱۴۹
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹

پست صفحه اینستاگرامی دفتر رهبر انقلاب درباره نویسنده مسلمان‌شده فرانسوی

صفحه اینستاگرامی منتسب به دفتر رهبر انقلاب، پستی به مناسبت سالروز محکومیت روژه گارودی نویسنده مسلمان‌ فرانسوی منتشر کرد.
آفتاب‌‌نیوز :

صفحه اینستاگرام تاریخ ایران و جهان، منتسب به دفتر رهبر انقلاب، به مناسبت ۲۵ آذر ۱۳۷۷ سالروز محکومیت روژه گارودی نویسنده مسلمان‌شده‌ فرانسوی در دادگاه پاریس به جرم انتشار کتابی در رد حادثه هولوکاست و قتل شش میلیون یهودی نوشت:

رهبر انقلاب: «روزنامه‌ها در غرب آزادند و همه چیز می‌نویسند؛ اما روزنامه‌ها در غرب متعلّق به چه کسانی هستند؟ مگر متعلّق به مردمند؟! این که امر واضحی است؛ بروند نگاه کنند. شما در همه اروپا و آمریکا یک روزنامه قابل ذکر نشان دهید که متعلّق به سرمایه‌داران نباشد!

پس روزنامه که آزاد است، یعنی آزادی سرمایه‌دار که حرف خودش را بزند؛ هر کس را می‌خواهد، خراب کند؛ هر کس را می‌خواهد، بزرگ کند؛ به هر طرف می‌خواهد، افکار عمومی را بکشد! این که آزادی نشد.

اگر یک نفر پیدا شد و علیه صهیونیسم حرف زد، مثل آن آقای فرانسوی که چند جلد کتاب علیه صهیونیست‌ها نوشت و گفت این که می‌گویند یهودیان را در کوره‌های آدم‌سوزی سوزاندند، واقعیت ندارد طور دیگری با او رفتار می‌کنند! اگر کسی وابسته به سرمایه‌داران نباشد و مراکز قدرت سرمایه‌داری نباشد، نه حرفش زده می‌شود، نه صدایش به گوش کسی می‌رسد و نه آزادی بیان دارد. ۱۳۷۹/۰۲/۲۳».

پست صفحه اینستاگرامی دفتر رهبر انقلاب درباره نویسنده مسلمان‌شده فرانسوی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین