کد خبر: ۶۲۷۱۸۸
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۳

رضایی، تارتار و دایی در رادار پارس جنوبی جم/ جانشین کمالوند کیست؟

مهدی تارتار، رحمان رضایی و علی دایی، مربیانی هستند که از انها به عنوان جانشین احتمالی فراز کمالوند در پارس جنوبی جم سخن به میان آمده است.
آفتاب‌‌نیوز :

فراز کمالوند، سرمربی تیم پارس جنوبی جم که از مدت‌ها پیش، از خداحافظی با این تیم خبر داده بود پس از بازی با نفت مسجد سلیمان استعفای رسمی خود را اعلام کرد. پس از این اتفاق اخبار متفاوتی از قبول یا رد استعفای کمالوند منتشر شد تا اینکه دیروز (دوشنبه) سایت باشگاه پارس جنوبی جم خبر موافقت با استعفای سرمربی این تیم را تایید کرد.

رضایی، تارتار و دایی در رادار پارس جنوبی جم/ جانشین کمالوند کیست؟

یک منبع آگاه در خصوص وضعیت تیم فوتبال پارس جنوبی جم به ایسنا گفت: با پیگیری‌های سید پیروز موسوی، مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی به زودی با پرداختی بین ١٠ تا ۳۰ درصدی به کادر فنی و بازیکنان این تیم، رقم دریافتی در این تیم لیگ برتری طبق قراردادها به ٥٠ درصد خواهد رسید. همچنین برای انتخاب مربی این تیم نیز تلاش‌ها برای تداوم فعالیت کمالوند در پارس جنوبی ادامه دارد و از آنجا که فراز کمالوند تیم را بسته، اولویت این است که او به فعالیت خود در این تیم ادامه دهد.

او همچنین گفت: در صورت عدم توافق با این سرمربی، مذاکره با چهره‌هایی چون علی دایی، مهدی تارتار و رحمان رضایی و دو مربی مطرح دیگر لیگ برتری آغاز خواهد شد.

به گزارش ایسنا، مهدی تارتار اکنون سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان است و علی دایی هم معمولا مربیگری تیم‌های خارج از پایتخت را نمی‌پذیرد و باید دید در نهایت مذاکرات این باشگاه در خصوص انتخاب سرمربی به کجا ختم خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین