کد خبر: ۶۲۷۲۲۰
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵

گواردیولا: رئال مادرید پادشاه لیگ قهرمانان است

«پپ گواردیولا» می‌گوید رئال مادرید پادشاه لیگ قهرمانان است و تجربه زیادتری در این تورنمنت دارد و اینکه وی همیشه رویای بازی کردن در کنار «زین الدین زیدان» را داشته است.
آفتاب‌‌نیوز :

در قرعه کشی مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا، تیم های منچسترسیتی و رئال مادرید در شاید سخت‌ترین قرعه به یکدیگر برخورد کردند.

گواردیولا در این خصوص اظهار داشت: برای ما آزمون فوق العاده‌ای است. رئال مادرید پادشاه لیگ قهرمانان اروپا است. در فاصله ۲ ماه مانده تا نبرد با رئال، به بهترین شکل ممکن خود را آماده می‌کنیم تا ۲ بازی خوب را به نمایش بگذاریم.

گواردیولا: رئال مادرید پادشاه لیگ قهرمانان است

وی ادامه داد: بازی با رئال برای ما اتفاق مثبتی است زیرا در جمع ۱۶ تیم برتر اروپا هستیم و این خبر خوبی است. مردم فکر می‌کنند یک هشتم کافی نیست البته حق با آنان است. تمام تیم‌ها دوست دارند به مراحل بالاتر صعود کنند.

گواردیولا در رابطه با تقابل با زیدان نیز تاکید کرد: زمانی که بارسلونا را ترک کردم، رویایم این بود که در یوونتوس با او بازی کنم اما در نهایت این اتفاق رخ نداد. به ندرت با او حرف زده‌ام، شاید سه یا چهار بار اما اولین احساس از نخستین برخوردم این بود که او انسان فوق‌العاده‌ای برای مدیریت کردن فشارها روی باشگاهی بزرگ همچون رئال مادرید است. او را تحسین می‌کنم و اتفاق بسیار خوبی است که در فوتبال چنین افرادی وجود دارند و از دیدن دوباره او خوشحال خواهم شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین