کد خبر: ۶۲۷۳۵
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۸۶ - ۱۶:۳۲
مایلی‌کهن مانع حضور قطبی در پرسپولیس

ردپای سیاست در انتخاب یک سرمربی

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: صبح پنجشنبه هفته گذشته در حالی که هنوز مساله سهمیه بندی بنزین به عنوان مهم‌ترین دغدغه مردم به حساب می‌آمد خبر انتخاب افشین قطبی به عنوان سرمربی پرسپولیس در صفحه اول بعضی از روزنامه‌ها منتشر شد. گرچه هنوز حکم قطعی انتصاب قطبی از سوی مدیران پرسپولیس منتشر نشده و این موضوع را می‌توان به حساب گمانه زنی‌ها و اعلام هیات مدیره برای به خدمت گرفتن این مربی گذاشت اما این طور که پیداست موانعی بر سر راه پیوستن قطبی به پرسپولیس وجود دارد که بعضی از آنها هم سیاسی هستند. 

شنیده می‌شود بعضی از نزدیکان پرسپولیس خصوصاً محمد مایلی کهن که قرار بوده به او حکم قائم مقام اجرایی را بدهند نسبت به پدر افشین قطبی اعتراض داشته است. گفته می‌شود مایلی کهن با انتقاد از کاشانی و بیادی به آنها گفته است که افشین قطبی فرزند مدیر سابق رادیو و تلویزیون در سال‌های قبل از انقلاب است. اما کاشانی و بیادی ظاهراً چندان به این موضوع اعتنایی نکرده‌اند و گفته‌اند که او برای ورود به ایران مشکلی ندارد و استیلی هم دستیار او می‌باشد. 

در عین حال به نظر می‌آید مسائل دیگری هم در انتخاب قطبی به عنوان سرمربی دخیل باشد. قطعاً سران پرسپولیس خوب می دانند که قطبی هیچ گاه در نقش سرمربی یک تیم ظاهر نشده و در حال حاضر هم بیشتر در نقش آنالیزور تیم کره عمل می‌کند. بعضی از نزدیکان باشگاه معتقدند که انتخاب قطبی به عنوان سرمربی پرسپولیس در واقع یک برنامه تاکتیکی از سوی کاشانی و استیلی است. کاشانی با این انتخاب ریسک سپردن پرسپولیس به رفیق شفیقش را کم کرده و به این ترتیب اگر پرسپولیس در لیگ نتیجه مناسبی نگیرد، خطری استیلی را تهدید نخواهد کرد.

البته همه این گمانه زنی‌ها وقتی به حقیقت نزدیک می‌شود که قطبی حاضر به کار کردن با پرسپولیس باشد. او فعلاً در خدمت تیم ملی کره جنوبی است و قاعدتاً باید تا پایان جام ملت‌ها برای عقد قرارداد با پرسپولیس صبر کند. تا آن موقع هم سیب روزگار هزار تا چرخ خورده است.


منبع: شرق

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین