کد خبر: ۶۲۷۴۱۰
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۷
جنجال پیشنهاد عرضه دولتی مواد مخدر در کشور

نایب رئیس مجلس: دولت مواد مخدر عرضه کند / پلیس: واویلا می‌شود و همه معتاد می‌شوند!

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران به سخنان یک نماینده مجلس شورای اسلامی مبنی بر عرضه مواد مخدر توسط دولت واکنش نشان داد.
آفتاب‌‌نیوز :

مسعود پزشکیان، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در مورد «عرضه دولتی مواد مخدر» پیشنهاد داد و با واکنش تند برخی از صاحب نظران مواجه شد.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ پزشکیان که در مراسم افتتاح مرکز منطقه‌ای درمان اختلالات ناشی از سوء مصرف مواد مخدر سخن می گفت با اشاره به تلاش‌های مجلس برای تغییر قوانین و سیاست‌های اعتیاد، افزود: اگر دولت بتواند عرضه موادمخدر را بر عهده گیرد، اشخاص نیازمند به دارو را می‌توانیم به راحتی درمان کنیم. البته نائب رئیس مجلس این نکته را هم گفت که «هنوز این کار عملیاتی نشده است.» وی تصریح کرد: لایحه فقط نوشته شد و در مجلس ماند و پیگیری نشد تا بتوانیم تمام معتادان را تحت پوشش قرار دهیم و مواد را تحت نظر متخصص در اختیارشان قرار دهیم و بعد درمان کنیم. می توانیم وضعیت زندان‌ها را در زمینه اعتیاد و موادمخدر با در دست گرفتن بازار عرضه مواد بهبود بخشیم. بیش از ۷۵ درصد تریاک و مرفین دنیا را در کشورمان کشف می‌کنیم.

نایب رئیس مجلس: دولت مواد مخدر عرضه کند / پلیس: واویلا می‌شود و همه معتاد می‌شوند!

اظهارنظر نائب رئیس مجلس با واکنش سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت رو به رو شد. سرهنگ بخشنده اظهارات پزشکیان را نظر شخصی او دانست و گفت: پزشکیان باید در مورد اظهارات اخیرش پاسخ دهد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با تاکید بر اینکه «در هیچ جای دنیا، دولت مواد مخدر عرضه نمی‌کند» افزود: در حال حاضر نیز همه جا مواد مخدر وجود دارد و اگر دولت هم مواد مخدر عرضه کند، واویلا می‌شود و شهروندان پاک نیز معتاد می‌شوند.

به نوشته خبرگزاری میزان، سرهنگ بخشنده ادامه داد: اگر دولت مواد مخدر عرضه کند، امنیت، پلیس و قانون زیر سوال می‌رود. این مسئله شدنی نیست و توزیع قانونی مواد مخدر تبعات منفی در جامعه خواهد داشت تصور کنید در محله شما، دولت مرکز فروش تریاک ایجاد کند. این مسئله باعث اثر منفی در فرزندان شما نمی‌شود؟ مردم و محلات این مسئله را قبول نمی‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
2
7
الان مواد مخدر زیاد هم گران و نایاب نیست.بعیده کسی که الان معتاد نیست فردا روزی بخاطر عرضه مواد معتاد بشه
میرعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
4
8
اقای پلیسی که مخالف هستید، شما میتونید مراکز پخش را در خارج شهر درست کنید که بچه ها نبینن! در هر شهر یک مرکز کافی هست! این کار بسیار درست هست و باید عملی بشه.
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
3
12
زمان شاه معتادان سهمیه داشتند و ولگرد نمیشدند
دیپلمات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
2
12
هر فردی موادمخدر بخواهد تو دسترس هست و دسترسی به موادمخدر در اول انقلاب ۵ تا ۱۰ دقیقه بوده الانم همان میزان طول می کشه ... پس ۴۰۰۰ شهید و این میزان هزینه مبارزه چه تاثیری داشته است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
2
12
سری به پارکهای تهران و بخصوص اطراف شوش بزنید تا متوجه شوید چند جوان واویلا وار خانواده هایشان را به خفت کشانده اند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۸
2
13
مگر زمان شاه که تریاکی ها سهمیه داشتند همه معتاد شده بودند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین