کد خبر: ۶۲۷۴۳۰
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۸

۲ پرواز با مقصد مشهد در فرودگاه اصفهان فرود آمد

۲ پرواز داخلی و خارجی با مقصد مشهد به دلیل شرایط نامساعد جوی چهارشنبه در فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان به زمین نشست.
آفتاب‌‌نیوز :

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: پرواز شماره ۹۹۹ شرکت هواپیمایی ایران ایرتور مسیر کیش به مشهد به‌ دلیل شرایط نامساعد هوای مقصد، ساعت ۱۶ و ۴۵ دقیقه در فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان به زمین نشست.

حسن امجدی افزود: پرواز شماره ۱۱۷ شرکت هواپیمایی العراقیه مسیر نجف به مشهد نیز به همین دلیل ساعت ۱۷ و ۲۵ دقیقه در فرودگاه اصفهان فرود آمد.

۲ پرواز با مقصد مشهد در فرودگاه اصفهان فرود آمد

وی بیان کرد: با توجه به تداوم استقرار شرایط نامساعد جوی در مشهد، این پروازها هنوز در فرودگاه اصفهان مستقر هستند و مسافران به هتل اعزام شدند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان اضافه کرد: امروز چند پرواز دیگر هم به دلیل شرایط نامساعد جوی مشهد باطل شد که از جمله پروازهای شماره ۲۸۶۳ و ۲۸۶۲ مسیر مشهد- اصفهان- مشهد شرکت معراج، پروازهای شماره ۹۴۲ و ۹۴۳ مسیر مشهد- اصفهان- مشهد شرکت ایران ایرتور و پروازهای شماره ۶۹۰۴ و ۶۹۰۵ مسیر مشهد- اصفهان- مشهد شرکت کاسپین است.

وی با اشاره به شرایط نامساعد جوی در بیشتر نقاط کشور، از مسافران خواست تا پیش از حرکت به سمت فرودگاه، برای اطلاع از آخرین وضعیت پروازها با شماره ۱۹۹ یا ۳۵۲۷۵۲۰۰ تماس بگیرند.

فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان، فرودگاه احتیاطی تمامی پروازهای فرودگاه مهرآباد و امام خمینی (ره) و بیش از ۶۰ درصد از پروازهای داخلی کشور، همچنین معین فرودگاه‌های تهران و ۱۰ استان دیگر در زمان بروز حوادث غیر مترقبه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین