کد خبر: ۶۲۷۵۳۸
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴
صحبت‌های استراماچونی بعد از جلسه با سفیر ایران در ایتالیا

پیام استرا از رم برای آبی‌ها به زبان فارسی؛ «استقلال به امید دیدار»

«آندره‌آ استراماچونی» که امروز با سفیر ایران در ایتالیا ملاقات کرد، ضمن ابراز امیدواری از برطرف شدن مشکلات موجود با کمک مقامات مسوول ایران و ایتالیا، به زبان فارسی برای هواداران آبی‌های پایتخت پیامی با این مضمون فرستاد: استقلال به امید دیدار.
آفتاب‌‌نیوز :

استراماچونی امروز (پنجشنبه) در سفارت ایران در ایتالیا حضور پیدا کرد و با سفیر ایران ملاقات کرد.

وی در یک مصاحبه تلویزیونی اظهار داشت: امروز روزی مهم بود؛ دیداری مهم با سفیر و معاون وی در سفارتخانه داشتیم. حل و فصل مشکلات خواسته و آرزوی همه است اکنون در تلاش هستیم تا این مشکلات را هرچه زودتر رفع کنیم.

صحبت‌های استراماچونی بعد از جلسه با سفیر ایران در ایتالیا

استراماچونی نظر خود را در مورد ایران و ایرانی‌ها اینگونه ابراز کرد: ایران کشور شگفت انگیزی است. خانواده من در ایران احساس غربت نمی‌کردند. مردم ایران بسیار خونگرم هستند. کشوری با تاریخی غنی که همه دوستش دارند. امیدوارم بتوانم هرچه زودتر به ایران برگردم.

وی برای هواداران باشگاه استقلال نیز پیامی با این مضمون فرستاد: هواداران استقلال را از صمیم قلب دوست دارم. هم‌اکنون دوری آنان برایم بسیار غم‌انگیز و دردناک است. با بازیکنان تیم در تماس هستم. امروز بازی مهمی داریم که باید برنده شویم. دیدار با سپاهان نیز بازی دشواری است و امیدوارم بتوانیم در آن بازی نیز پیروز شویم.

وی افزود: امیدوارم هرچه زودتر با همکاری بانک‌های ایران و ایتالیا، مقام‌های مسوول و سفارت ایران و همچنین سفارت ایتالیا در تهران به نتیجه برسیم.

استراماچونی در هنگام خروج از سفارت ایران در رم، پیام دیگری را برای هواداران استقلال البته به زبان فارسی فرستاد: «استقلال به امید دیدار»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین