کد خبر: ۶۲۷۶۲
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۸۶ - ۱۱:۵۶

آخرین تمرین تیم ملی پیش از سفر به مالزی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از سفر به مالزی جهت حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا برگزار شد.  ملی‌پوشان تیم ملی امروز به ورزشگاه آزادی آمدند و آخرین تمرین خود را پیش از حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا برگزار كردند. در تمرین امروز تمام بازیكنان به جز مازیار زارع حضور داشتند. 

به گزارش ایسنا، در این تمرین، بازیكنان با رهبری مهدوی‌كیا بدن‌های خود را گرم كردند و سپس در سه گروه جداگانه به بازی آقا وسط پرداختند.
پس از این حركت، با هدایت امیر قعله‌نویی، به بازی تحت فشار پرداختند. آنها در دو گروه جداگانه سعی در حفظ توپ داشتند و در میان آنان، بازیكنانی چون محمد نوری، حسین كعبی و آندرانیك تیموریان بهتر از سایرین بازی كردند. 

پس از این بخش، بازیكنان در 2 گروه جداگانه به مرور كارهای دفاعی و تهاجمی پرداختند. آنها در این بخش پس از پاس‌كاری‌های تك ضرب، توپ را به مهاجمان می‌رساندند و مهاجمان نیز در حالت تك به تك با دروازبان قرار می‌گرفتند. 

از نكات حاشیه‌ تمرین امروز نیز می‌توان به حضور اولیایی، مدیرعامل باشگاه الوند همدان اشاره كرد، كه امیر قعله نویی نیز در گفت‌وگو با اولیایی دقایقی تمرین تیم ملی را ترك كرد. او سپس به جمع بازیكنان برگشت؛ اما، پس از پایان تمرین، گفت‌وگوی خود را با اولیایی از سر گرفت. 

تیم ملی فوتبال ایران امروز (دوشنبه) ساعت 19 در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی جامائیكا می‌رود.
 
كاروان تیم ایران، چهارشنبه ساعت 5:25 صبح، تهران را به مقصد كوالالامپور ترك خواهند كرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین